Enthousiast maar nieuw


J

Jordy

Guest
Hoi allen,

Ten eerste wil ik zeggen dat ik dit een top forum vind, zit er al de hele dag rond te snuffelen. Vandaar dat ik me ook maar eens ga voorstellen.

Mijn naam is Jordy en momenteel nog een student te Eindhoven. Vroeger had ik met mijn ouders altijd een klein bakje, wat nooit erg goed liep. Toen ik op kamers ging kwam de drang om ook weer verder te gaan met vissen. Een kleine twee jaar geleden ben ik daarom ook begonnen met een klein bakje van 30L. Dit bakje is later al snel vergezeld door een 70L bak. Nu ben ik al de hele tijd verliefd op Mbuna's, en het toeval is dat ik zojuist verhuisd ben en veel meer ruimte over heb. Ik ben daarom druk bezig om te kijken of ik een nieuw aquarium kan aanschaffen voor een groepje Mbuna's. Als jullie daar nog tips voor hebben (mooie aquaria etc.) laat het weten!

Wanneer ik het aquarium heb zal ik proberen een leuk fotoalbum te plaatsen zoals velen, zodat jullie alles kunnen volgen en mij waar nodig ook adviseren. Ik ben tenslotte nog maar een jonkie :D.

Ik hoop een leuke tijd tegemoet te gaan op dit forum en later zelf ook andere goed te kunnen helpen. Als er nog vragen vanuit jullie kant zijn, laat maar horen!

Groetjes
 
Welkom!
 
Welkom op het forum.
 
Welkom.
 
Welkom!
 
Bedankt voor alle verwelkomen! :D
 
Welkom! Hele gave vissen, ben benieuwd wat je er van gaat maken!
 
Welkom! Hele gave vissen, ben benieuwd wat je er van gaat maken!
Je bent niet de enige die erg benieuwd er naar is ;). Voor de rotsen heb ik in ieder geval gekozen voor Sansibar Rocks.
 
Welkom op Aquaforum Jordy.
 

Terug
Bovenaan