Vanwege de overgang naar een kleiner aquarium, verkoop ik een groot deel van mijn vissen en garnalen. De vissen zitten bij mij in een aquarium op kraanwater, zonder CO2 en een temperatuur van ca 26 graden. Foto's zijn van de vissen en garnalen uit mijn aquarium.
Ik verkoop:
- 1 dwarsbandsnoekje (Epiplatys dageti) over van mijn schooltje. Is al wat ouder en mag daarom gratis weg.
- 3 volwassen sewellia lineolata (2m en 1v) voor 15 euro. Hebben recent nog nakweek gegeven in mijn gezeldschapsbak.
- >72 citroengarnalen met backline (Neocaridina davidi Yellow)
Of een goed bod voor alles samen (richtprijs 110 euro).
De vissen en garnalen zijn alleen op te halen. Ophalen kan in Lisse of eventueel tijdens mijn kantoordagen rond 09.00 s'ochtends ook in Zoetermeer.
Ik verkoop:
- 1 dwarsbandsnoekje (Epiplatys dageti) over van mijn schooltje. Is al wat ouder en mag daarom gratis weg.
- 3 volwassen sewellia lineolata (2m en 1v) voor 15 euro. Hebben recent nog nakweek gegeven in mijn gezeldschapsbak.
- >72 citroengarnalen met backline (Neocaridina davidi Yellow)
~ 5 voor 9 euro en 1,80 per garnaal extra tot 20 stuks
~ 20 voor 34 euro en 1,70 per garnaal extra tot 30 stuks
~ 30 voor 48 euro en 1,60 per garnaal extra
~ alle garnalen die ik weg doe (min. 72, maar waarschijnlijk rond de 80 tot 100) voor 100 euro (= maximaal 1,40 per garnaal)
Of een goed bod voor alles samen (richtprijs 110 euro).
De vissen en garnalen zijn alleen op te halen. Ophalen kan in Lisse of eventueel tijdens mijn kantoordagen rond 09.00 s'ochtends ook in Zoetermeer.
Laatst bewerkt: