Wat is er nieuw

epistylis ? Aub hulp

Ik wordt er naar van als ik ernaar kijk 😪

Bijlagen

• 20250610_122708.mp4
    21 MB
Dat kan ik me goed voostellen.

Je hebt er wel heel veel pech mee dat het zo toeslaat.

Ik wordt er naar van als ik ernaar kijk 😪
Dinsdag vorige week zo
Je hebt er wel heel veel pech mee dat het zo toeslaat.
Nou echt wel vraag mij nu echt af ko.t dit weer goed, werk thuis op zich handig maar pff wordt er wel mee geconfronteerd hoor.

Ja altijd balen maar het hoort bij de hobby. Ik raakte kort geleden al mn Manen kwijt omdat ik niet wist wat het was en de medicatie niet aansloeg.

Ja altijd balen maar het hoort bij de hobby. Ik raakte kort geleden al mn Manen kwijt omdat ik niet wist wat het was en de medicatie niet aansloeg.
Och en weet je nu wel wat het was?

Nee eerst leken ze op te knappen maar na een dag waren ze binnen dik 24 uur allemaal dood. Hadden alleen een grijs witte gloed op de kop dus ik gokte iets bacterieels.

Nee eerst leken ze op te knappen maar na een dag waren ze binnen dik 24 uur allemaal dood. Hadden alleen een grijs witte gloed op de kop dus ik gokte iets bacterieels.
Och pff niet leuk 😪

Nee het is altijd balen en hoe groter de vis des te meer impact het heeft vindt ik.

Nee het is altijd balen en hoe groter de vis des te meer impact het heeft vindt ik.
Ja of gewoon een die je al lang hebt mijn l181 had ik ook alwel 10 jaar toen vond ik hem dood ook niet leuk maar dat is dan 1. Zo met een ziekte is echt k*t

Begin te twijfelen of een hardere ruimere aanpak misschien niet beter is.
Overstappen van medicatie is veelal niet echt verstandig maar dit kan zo'n geval zijn dat het nodig is.

Met harde aanpak bedoel ik dan de combinatie van Esha exit, gdex, 2000 en optima tegelijk.
Dat overstappen wel vrij risicovol en je slakken gaan dat niet overleven vermoed ik zo.

Begin te twijfelen of een hardere ruimere aanpak misschien niet beter is.
Overstappen van medicatie is veelal niet echt verstandig maar dit kan zo'n geval zijn dat het nodig is.

Met harde aanpak bedoel ik dan de combinatie van Esha exit, gdex, 2000 en optima tegelijk.
Dat overstappen wel vrij risicovol en je slakken gaan dat niet overleven vermoed ik zo.
Oh dat klinkt niet fijn heel eerlijk vier medicijnen ?

Dat kan allemaal samen.
Kan alleen niet samen met de femsee.

Dus ? Wat doet het alles of niks ? Of allea leeft nog of alles dood ? En iedereen zegt exit werkt niet neer neem dit. Neem ik dat dan moet exit pff

Exit werkt prima als dit goed gedoseerd word en die combinatie van medicatie is al jaren mijn voorkeurs combinatie.
Paar dagen geleden heb ik hetzelfde gezegd.

Maar het grootste punt is dat Overstappen betekend een grote wissel en zeker 24 uur over veel kool filteren om die femsee er uit te krijgen.

Exit werkt prima als dit goed gedoseerd word en die combinatie van medicatie is al jaren mijn voorkeurs combinatie.
Paar dagen geleden heb ik hetzelfde gezegd.

Maar het grootste punt is dat Overstappen betekend een grote wissel en zeker 24 uur over veel kool filteren om die femsee er uit te krijgen.
Pff ik weet het even niet meer ben al dagen bezig hiermee en zie het ff niet neer zitten sorry weer het ff niet meer

Snap ik heel goed.
Heb hetzelfde doorgemaakt.

Om daarna weer allerlei medicatie erin te doen dan krijgen de vissen toch ook een enorme tik?
Als het echt stip is overwinnen de sterksten dan ? Of ?

Ik heb net ook even contact gehad met een aquarium winkel hij wilde niet echt advies geven zo van als ik dit zeg dan.. snap ik.

Femsee is blijkbaar te zwak. Ik moet een keuze maken en hopelijk de juiste.
Ik denk dat ik hoop dat de sterksten overleven voor nu en doorgaan met femsee. Nogmaal dikke ww en ander middel is enorm veel stress.

Moet nu wel uitzoeken hoe verder dan te doseren en te behandelen.
Geen idee of dit de juiste beslissing is maar alles is voor mij nu een gok.

De grote ww hebben geen goed gedaan bij de aangetaste volgens mij dus ik wil nu proberen minder stress. Geen idee of dat lukt met al die bubbels. Misschien dan nog extra keer femsee doseren?

Zal ik dan vandaag nog een nadoseing geven? Van 20 of 35 in de hoop dat dit wat doet?

Zo ik niet doen, je zit al dicht bij de max.
Is lastig in te schatten hoe veel er nog in de bak zit.

Als je het vermoeden hebt dat de femsee niet toereikend dan zou je moeten kijken of je die esha route zou willen proberen.
Dat pakt in principe alles aan behalve flagalaten. (Kan niet gecombineerd worden.)

Je zal dan wel eerst de femsee er zo veel mogelijk uit moeten halen middels WW en 24 uur over kool filteren.

Het is een lastige keuze.

Zo ik niet doen, je zit al dicht bij de max.
Is lastig in te schatten hoe veel er nog in de bak zit.

Als je het vermoeden hebt dat de femsee niet toereikend dan zou je moeten kijken of je die esha route zou willen proberen.
Dat pakt in principe alles aan behalve flagalaten. (Kan niet gecombineerd worden.)

Je zal dan wel eerst de femsee er zo veel mogelijk uit moeten halen middels WW en 24 uur over kool filteren.

Het is een lastige keuze.
Ben bang dat te veel stress geeft het is echt een rot keuze nu. Na de ww gingen de l201 dood en werd het erger dus dat gaf stress.

.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan