marjongm@
Well-known member
- Lid geworden
- 31 mei 2025
Ja echt wel ennweer na de ww . Heel vreemd doe dacht echt op temperatuur ook 😪Nou dat is weer een tegenvaller.
Ja echt wel ennweer na de ww . Heel vreemd doe dacht echt op temperatuur ook 😪Nou dat is weer een tegenvaller.
Dinsdag vorige week zoIk wordt er naar van als ik ernaar kijk 😪
Nou echt wel vraag mij nu echt af ko.t dit weer goed, werk thuis op zich handig maar pff wordt er wel mee geconfronteerd hoor.Je hebt er wel heel veel pech mee dat het zo toeslaat.
Och en weet je nu wel wat het was?Ja altijd balen maar het hoort bij de hobby. Ik raakte kort geleden al mn Manen kwijt omdat ik niet wist wat het was en de medicatie niet aansloeg.
Och pff niet leuk 😪Nee eerst leken ze op te knappen maar na een dag waren ze binnen dik 24 uur allemaal dood. Hadden alleen een grijs witte gloed op de kop dus ik gokte iets bacterieels.
Ja of gewoon een die je al lang hebt mijn l181 had ik ook alwel 10 jaar toen vond ik hem dood ook niet leuk maar dat is dan 1. Zo met een ziekte is echt k*tNee het is altijd balen en hoe groter de vis des te meer impact het heeft vindt ik.
Oh dat klinkt niet fijn heel eerlijk vier medicijnen ?Begin te twijfelen of een hardere ruimere aanpak misschien niet beter is.
Overstappen van medicatie is veelal niet echt verstandig maar dit kan zo'n geval zijn dat het nodig is.
Met harde aanpak bedoel ik dan de combinatie van Esha exit, gdex, 2000 en optima tegelijk.
Dat overstappen wel vrij risicovol en je slakken gaan dat niet overleven vermoed ik zo.
Pff ik weet het even niet meer ben al dagen bezig hiermee en zie het ff niet neer zitten sorry weer het ff niet meerExit werkt prima als dit goed gedoseerd word en die combinatie van medicatie is al jaren mijn voorkeurs combinatie.
Paar dagen geleden heb ik hetzelfde gezegd.
Maar het grootste punt is dat Overstappen betekend een grote wissel en zeker 24 uur over veel kool filteren om die femsee er uit te krijgen.
Ben bang dat te veel stress geeft het is echt een rot keuze nu. Na de ww gingen de l201 dood en werd het erger dus dat gaf stress.Zo ik niet doen, je zit al dicht bij de max.
Is lastig in te schatten hoe veel er nog in de bak zit.
Als je het vermoeden hebt dat de femsee niet toereikend dan zou je moeten kijken of je die esha route zou willen proberen.
Dat pakt in principe alles aan behalve flagalaten. (Kan niet gecombineerd worden.)
Je zal dan wel eerst de femsee er zo veel mogelijk uit moeten halen middels WW en 24 uur over kool filteren.
Het is een lastige keuze.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.