ervaring met garnalen in een gezelschapsbak??


716811ieche_0_82_a20150329_155207.jpg
 
Mijn bakkie begint langzaam vol te groeien en er ontstaan zo diverse schuil plaatsen :)
 
Dank je John :D

weet jij misschien een plant met wat grotere ronde bladeren die mooi tegen mijn achterwand zou staan..

Ow nu ga ik wel erg offtopic
 
Er zijn Echino s die wel ronde/ovale bladeren hebben en mooi achterin kunnen staan hoor.
Even een reactie van de andere John dus ;).
 
Ik heb een echinodorus red rubin staan (eigenlijk twee) aan de rechterkant van mijn aquarium. Ik vind ze erg mooi groeien, misschien een suggestie?
 
Grappig dat de roodneuszalmpjes te druk waren. Hier heb ik vuurgarnalen bij mijn molly's, platy's en guppen en dat gaat prima, zo goed dat ik een alleen garnalen bak heb ingericht. De garnalen in deze bak hadden alles wat hun hartje begeert en geen stress dat ze opgegeten konden worden. Na het plaatsen van 20 stuks in deze bak gebeurde er weinig, ze waren absoluut niet actief, aten weinig en jongen kwamen er al helemaal niet. Ze zaten maar te zitten maar er ging er geen dood. Omdat ik een mannenoverschot bij mijn guppen had heb ik deze (tijdelijk) bij de garnalen in de bak gedaan en tot mijn verbazing werden de garnalen actief, gingen eten en nu twee maanden later barst het van de jonge garnalen. De guppen laat ik nu maar voorgoed bij de garnalen inzitten en dat is een heel leuk gezicht, 10 mannetjes die elkaar het hof maken en daar tussendoor zwemmen de garnalen.
 

Terug
Bovenaan