Wat is er nieuw

Ervaringen SunSun

• Onderwerp starter Onderwerp starter mss
  • Startdatum Startdatum
M

mss

Guest
Hallo,

Iemand ervaring met dat merk?.

Ben bezig met een nieuw project en daar hoort ook een nieuwe filter bij wil de SunSun 404B kopen. Iemand toevallig met dat model?.

Groet
Stijn

Lijkt wel dat er lucht inzit.

wel Bertus dit had ik nieuw gekocht ik heb echt van alles gedaan ermee het was gewoon een miskoop. dus voor mij nooit meer goedkoop filter kopen.maar ik heb des tijd ook wel reacties van andere forum leden die ook zo,n filter hadden en echt die hadden geen problemen ermee dus.

Ik heb al een paar jaar een wat kleiner model en die doet het prima. Stevig ding en makkelijk qua onderhoud.

ja jones dat weet hadden wij toen samen voor oplossing gezocht als je dit nog kan herineren en toen daarna heb ik de pomp helemaal uit elkaar gehaald en toen leekdat het goed ging en 2 dagen erna weer zelfde toen heb ik besloten om op fluval over te stappen

Heb toch veel slechte ervaringen gevonden op internet..waarschijnlijk ga ik voor een jbl E901 dan heb ik 2 deze filters staan en ben erg tevreden mar dacht misschien kan ik er 1 vinden die goedkoper is

Goede ervaring mee. Is wat lawaaiig als hij net is schoongemaakt, dan moet je gewoon even wat eronder zetten zodat hij een beetje schuin staat.
Ik hoor hem verder helemaal niet. De aanzuigknop werkt echter niet zoals staat beschreven (even drukken en de pomp loopt vol), dus ik vul hem altijd gewoon helemaal.

Plus de slangen vol laten.
Als de instroom leeg is,en je start hem op,heb je gelijk berg lucht.

Beste weer dichtzetten,afkoppelen en de pomp bijvullen.

Met deze goedkope filters wisselt de kwaliteit nogal eens. En dan kun je dus net met een minder goed model komen te zitten. Wil je dit niet dan zit je goed bij JBL.

MRG zei:
wel Bertus dit had ik nieuw gekocht ik heb echt van alles gedaan ermee het was gewoon een miskoop. dus voor mij nooit meer goedkoop filter kopen.maar ik heb des tijd ook wel reacties van andere forum leden die ook zo,n filter hadden en echt die hadden geen problemen ermee dus.

Heb er 3 staan te draaien,niet de jongste, hebben nog nooit gelekt.

Als die van jou nieuw was,heb je garantie.

W0uter zei:
Met deze goedkope filters wisselt de kwaliteit nogal eens. En dan kun je dus net met een minder goed model komen te zitten. Wil je dit niet dan zit je goed bij JBL.

WElke goedkope filters bedoel jij dan?

Ik bedoel hiermee Sunsun en Jebao en de clonen daar van op ebay etc.

O,ja, Vind het ook niets,niet mijn keuze.

net een dag een 403b draaien en nadat de aanzuigslang weer vol was draait hij nu super. Straks gaat hij op mn nieuwe trofisa 1500 en dan denk ik om mn andere eheim 2026 er bij te zetten
De aansluitingen van de eheim lekten doordt er van het koppelstuk 1 aansluiting een scheurtje in zat.
De aansluitingen van de sunsun zijn daar beter in ook omdat ze meedraaien met de slangen en de aansluiting ook met schroefklem is
1e ervaring positief
Iemand nog tips om 2 filters naast elkaar te gebruiken met aanzuigbuizen en inlaat?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan