Yubaba
New member
- Lid geworden
- 13 maart 2026
- Leeftijd
- 38
Sinds een paar jaar heb ik een aquarium met 3 sluiers. Deze kwamen met vanuit 2 andere aquaria van Marktplaats en ik had ze een wat groter aquarium gegeven (60L). Een paar maanden geleden heb ik er een sluier bij gedaan. Onlangs werden er 2 sluiers wat ziekig. Ik ben toen dagelijks gaan verversen en ik heb ze een doperweten dieet gegeven. Eentje heeft het toen niet gered. Met de andere ging het weer wat beter, maar na een tijdje ging het weer wat minder. Gisteren zag was het duidelijk dat vinrot heeft toegeslagen ik kon toen net voor sluitingstijd bij de lokale dierenwinkel langs voor medicatie. Ik kwam daar voor Baktopur, maar men had alleen eSHa 2000. Ik heb dit toen maar meegenomen en in het aquarium gedoseerd. Nu vroeg ik mij af ofhet mogelijk is om tegelijkertijd met de eSHa 2000 kuur ook een Baktopur kuur kunt starten.
Als toevoeging. Ik heb NO2 en NH4/NH3 metingen gedaan en die zijn steeds goed (ongeveer 0)
Als toevoeging. Ik heb NO2 en NH4/NH3 metingen gedaan en die zijn steeds goed (ongeveer 0)