Eten japonica,s XL vuurgarnalen?


Yilleke

Well-known member
Lid geworden
9 november 2014
Berichten
1,169
Locatie
Hengelo ov
De vraag zegt het al. In mijn bak met japonica’s en neo’s ging Het heel voorspoedig met de garnalen onderling. Veel jonge en zwangere neo’s maar nu ineens heb ik geen zwangere neo’s meer en sterker nog ook zie ik nog heel weinig vrouwtjes. Mijn japonica’s zijn nu een aantal weken zwanger voor het eerst sinds ik ze heb en mijn vermoeden is dat ze mijn zwangere neo’s hebben opgegeten. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Lijkt me sterk. Eerder door de warmte oid. Tenzij je niet genoeg voert?
 
Ik heb er geen ervaring mee maar ik heb wel vaker gelezen dat ze de Neo s bijvoorbeeld ook opeten.
 
Ik heb ze gisteren weggedaan. Het is nu een stuk rustiger in de bak. Het kwam niet door de hitte want de temperatuur is nooit boven de 23 graden geweest. Mij viel op dat de japonica’s toen ze zwanger werden veel agressiever werden en ik zag ze idd een garnaal opvreten waarvan ik dacht dat deze al dood was maar daar twijfel ik nu aan. in de groep neo’s die ik nu heb zitten nog een paar vrouwtjes en geen enkele zwangere meer. Als ik nu weer een zwanger meisje ga zien dan is dat voor mij wel de bevestiging dat ik er goed aan heb gedaan om de japonica’s weg te geven.
 
Ik heb ze gisteren weggedaan. Het is nu een stuk rustiger in de bak. Het kwam niet door de hitte want de temperatuur is nooit boven de 23 graden geweest. Mij viel op dat de japonica’s toen ze zwanger werden veel agressiever werden en ik zag ze idd een garnaal opvreten waarvan ik dacht dat deze al dood was maar daar twijfel ik nu aan. in de groep neo’s die ik nu heb zitten nog een paar vrouwtjes en geen enkele zwangere meer. Als ik nu weer een zwanger meisje ga zien dan is dat voor mij wel de bevestiging dat ik er goed aan heb gedaan om de japonica’s weg te geven.
Het zou fijn zijn als je ons op de hoogte houdt. Ben wel nieuwsgierig naar het resultaat.