Wat is er nieuw

Euhm.. Zandbodem Kilo's vs liters

Scalari

Well-known member
Lid geworden
14 februari 2009
Leeftijd
66
Ik had de JBL Sansibar River - grijs bedacht voor de Rio180, omdat ik het mooi, neutraal en ik heb em eerder gehad samen met bodemverwarming

Mahjah eigenwijze duitsers weer he..
Ik moet een dikke 20 liter hebben, mahjah die sukkels verkaufen das per kilo

Aangezien ik weet dat het SG van zand kan variëren van 1.30 tot 1.85 afhankelijk van het basis materiaal, zou ik dan aan 3 X 10 kilo genoeg hebben.. (graag ja duur geintje wel) of is dat way over de top to much ??

Volgens mij moet je bij zand het aantal liters x 1,5 doen.

Ik heb mijn 100x40 bak 20 liter Sansibar River liggen, de witte uitvoering. Ligt een goede laag in, voldoende voor de plantjes.

Ik heb mijn 100x40 bak 20 liter Sansibar River liggen, de witte uitvoering. Ligt een goede laag in, voldoende voor de plantjes.

uhhuh, en hoeveel kilo is dat ?

Okkie 2 zakkies besteld..

Ik had zoveel liever de manado gehad mahjah dan deze maar, is wel een mooie korrel volgens mij

Okkie 2 zakkies besteld..

Ik had zoveel liever de manado gehad mahjah dan deze maar, is wel een mooie korrel volgens mij
Ik vind hem fantastisch. Nog geen losse plant gehad. Het is echt heel fijn spul (als in kleine korrel), totaal niet scherp en het heeft bij mij echt 0 gestuift. Heb het twee keer gespoeld, maar kwam nauwelijks iets uit.

lol..

Het zijn dus toch nog op de valreep 2 zakken Manado Black (de nieuwe) geworden, en 20W bodemverwarming had ik al aangeschaft..
Ik had in het verleden toch wel hele goede resultaten met die combi, van grof en verwarming (op een schakelaar uurtje aan/ uurtje uit , etc. en snachts uit) je hele bodem word daar een filter van.
Ben trouwens een redelijk dikke achterwand aan het fabrieken, scheelt ook weer liters 😀 dus moet gewoon genoeg zijn

Laatst bewerkt:
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan