Wat is er nieuw

Even netjes voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Erwin van Hal
  • Startdatum Startdatum
E

Erwin van Hal

Guest
Hallo allemaal, ik zal mij bij deze even voorstellen als nieuweling. Mijn naam is Erwin en ik woon in Raalte. Al heel mijn leven ben ik geïnteresseerd in zoetwater aquaria en terraria. Doordat ik elk jaar wordt afgekeurd voor een betaalde baan vanwege Borderline persoonlijkheidsstoornis en PTSS heb ik veel rust kunnen vinden in de aquaria die ik heb. Wat heb ik... aan de achterkant van de woonkamer staat een 200 x 60 x 60 met daarin 10 Roodbuik piranha's en een grote pleco, een boekenkast met kleine terraria. Daar zitten schorpioenen (Heterometrus petersii Babycurus gigas), tarantula's (Brachypelma albopilosum, Lasiodora paraybana) en reuzen duizendpoten (Scolopendra cingulata, Scolopendra dehaani var. Red legs) in. Op de bar staat een aquarium met een koppel Cherax peknyi kreeften en daarnaast een groter aquarium met alle jonkie kreeften.
In het zitgedeelte staan twee aquaria op de dressoirkast. Daar zit een zwarte piranha (Serrassalmus rhombeus) in en een Manuelii piranha (Serrassalmus manuelii). Op de slaapkamer staat ook nog een meter bak met daarin een spatelbekmeerval en een pleco.

Nou mochten er nog vragen zijn, zijn ze altijd welkom. En ik zal ook vragen hebben denk ik...

Groetjes Erwin van Hal

Welkom Erwin.
Ik zou graag in een fotoalbum deze bakken willen zien.

Welkom op het forum.

Ik moet alleen ff kijken hoe ik dat moet doen via mijn telefoon

Welkom!

Ben ook heel benieuwd naar :foto:

Doe je op dezelfde manier als je dit topic hebt gemaakt, alleen dan in de sectie fotoalbum, erfens onderaan de pagina😉

Welkom en kom maar op met je album

Welkom op Aquaforum Erwin en ook ik ben razend benieuwd naar zoveel mogelijk :foto: van al je bakken en zeker van al je verschillende piranha's en als het mogelijk is close-up :foto::thumbs:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan