Even voorstellen, hallo allemaal.


B

Beerens

Guest
Goedemorgen,

Bij deze wil ik me even voorstellen als nieuw lid op het forum. Ik zocht mijn informatie al langer bij elkaar op de site en besloot me toch maar eens voor te stellen.
Mijn naam is Klaas en ben 39 jaar oud. Ik heb jaren aquaria gehad en die varieerden tussen de 8 en 100 liter. Kleine aquaria dus. Waarom? Makkelijk te onderhouden en leuk om eens regelmatig op nieuw in te richten.
Vissen die ik eerder gehad heb zijn onder andere cichliden, tetra's, ancistrus, corydoras, goudvissen, bijlzalmpjes, vlindervissen etc.
Op dit moment draait er thuis een aqua 60. Super leuk bakje met zijn panorama uiterlijk. Deze wordt grotendeels bevolkt door platys, black mollys en guppen waar we ook regelmatig kleintjes van krijgen.
Deze kleintjes worden opgevangen en verhuizen dan naar het bakje van de jongste zoon. Dat is het Home 8 bakje. De kleine visjes groot zien worden ziet er erg leuk uit.
Onze nieuwste aanwinst is de Fluval Flex 123 liter. Nu eens een wat grotere bak. Waarom deze? Mooi design en een wat lager aquarium, wat wij mooier vinden. Deze gaan we de komende tijd inrichten. Mocht ik hierbij vragen hebben dan meld ik me!

groetjes, Klaas
 
Dank u allen!
 

Terug
Bovenaan