Wat is er nieuw

Even voorstellen hoor! <3

Fox

Well-known member
Lid geworden
8 januari 2022
Leeftijd
21
Heyhey!

Mijn naam is Fox en ik ben 18 jaar oud, al langere tijd fan van tropische vissen en vooral mijn allergrootste favoriet de L nummers/Pleco's!
Ik heb altijd de "algeneters" zoals ze werden genoemd in onze familie geweldig gevonden bij de bakken van familieleden, de andere vissen ook maar die grote waterdraken waren echt wel de eyecatchers voor mij. Ik vind ze gewoon echt prachtig en hun rol in een bak is ook gewoon mooi, het zijn gewoon mooie diertjes en ik vind ze helaas best onderschat soms.

Zelf heb ik in het verleden ook veel vissen gehad, voornamelijk Betta's en ook een Discus Stendker bak.
Nu ga ik binnenkort (Volgende week) een 800 Liter bak ophalen en deze samenstellen met leuke vissen en natuurlijk ook een Pleco of 2!
Ik hou van leuke kleurrijke vissen, die ook wel een karakter hebben. Dus als je nog een leuke suggestie weet laat hem ook graag achter <3

Naast vissen hou ik ook heel erg van mijn 2 katten, Simba en Kruimel. Dit zijn mn beste vriendjes ook. (En ze komen ook heus niet bij mn vissen 😉 ) Heb wat leuke foto's van hun erbij gedaan.
Mijn hobbies zijn niet zo heel breed, gamen en programmeren vind ik leuk om te doen. En zorgen voor mn diertjes natuurlijk haha.

Bedankt voor het warme welkom hier op dit Forum en hoop hier nog veel meer te doen en spreken met jullie gezellige mensen.
En ik wens jullie veel gezondheid en geluk voor jullie en de visjes. <3

Bijlagen

• 20210718_193838.jpg
    20210718_193838.jpg
    39.9 KB · Weergaven: 95
  • 20211230_230854.jpg
    20211230_230854.jpg
    23.1 KB · Weergaven: 94
800 liter is mooi kan je leuke dingen mee doen.
Geophagus is erg mooi.
Bijvoorbeeld de Red Head Tapajo.
Maar misschien gewoon weer discus?
Of red back manen?

800 liter is mooi kan je leuke dingen mee doen.
Geophagus is erg mooi.
Bijvoorbeeld de Red Head Tapajo.
Maar misschien gewoon weer discus?
Of red back manen?
Wij willen dit keer liever geen discus meer, veels te duur en ik zie ze al heel veel bij familie! Dus ik heb discus genoeg in het leven haha.

Welkom! Leuk om te lezen over je plannen, en vooral ook je enthousiasme vind ik erg leuk om te lezen! Ben erg benieuwd wat je ervan gaat maken, hoop ook op een fotoalbum natuurlijk, en ik wens je vooral erg veel plezier toe ook met het hele proces!

Welkom Fox. Dat is een flinke bak die je binnenkort gaat halen, een behoorlijke lengte. 🙂 Veel plezier en succes ermee.

Welkom op het AF

Welkom op het forum

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan