Wat is er nieuw

Even Voorstellen vanuit Zoetermeer!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jeffrey Vis
  • Startdatum Startdatum
J

Jeffrey Vis

Guest
Hallo Allen!

Mijn naam is Jeffrey Vis (Ja ik weet het, meant to be :thumbs:) Ik en mijn partner (die ik vanavond ook ga uitnodigen op dit Forum) zijn momenteel in het bezit van een Rio Vision 180, en die willen we snel gaan ruilen voor op zijn minst een 240 bak!

Helaas gisteren een ramp ervaren, paar plantjes gekocht bij de Hornbach, en een dag later ons gehele bestand dood.. Nu hebben we wel iets van ervaring. Maar ook niet hop en top, dus vandaar; het Forum! Jullie kunnen hier met regelmaat posts en vragen van ons Aqua Avontuur verwachten 🙂. Wij zijn namelijk van plan een geheel nieuwe bak te starten, en het dit keer wel goed aan te gana pakken. En om dat gelijk met de 1e vraag in huis te vallen; Is het uberhaupt mogelijk om 2 Eheim filters aan elkaar te koppelen?

Dit was mijn voorstel rondje, en ik hou jullie allen op de hoogte!

Ohja, leuk weetje: Ik heb een nieuw automatiseringsysteem ontworpen, voor zowel huis als alles eromheen. Dus het eerstvolgende aquarium wordt ook geheel geautomatiseerd, en gemonitord.

Ik hoor van jullie! 🙂 :engel:

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom Jeffrey.
Ik denk dat je de nieuwe planten niet goed hebt gespoeld waardoor er een mogelijk gif in de bak is gekomen.

Welkom Jeffrey.
Ik denk dat je de nieuwe planten niet goed hebt gespoeld waardoor er een mogelijk gif in de bak is gekomen.

Ik was tot nu toe altijd goed, het zou idd zomaar kunnen. Maar ik hoop toch echt niet dat daar de fout heeft gelegen 🙄

Welkom
Helaas gisteren een ramp ervaren, paar plantjes gekocht bij de Hornbach, en een dag later ons gehele bestand dood

knip#Maar ik hoop toch echt niet dat daar de fout heeft gelegen

Nou hier zeggen we 1+1 =2 Dus ben er bang voor helaas
Wat de bak betreft het verschil tussen de rio 180 en de 240 in niet zo groot dus als het kan laat je blik eens vallen op de rio 300 of nog beter de 450 :juggle:😀

Welkom op het forum.

Welkom op Aquaforum Jeffrey.

Ik was tot nu toe altijd goed, het zou idd zomaar kunnen. Maar ik hoop toch echt niet dat daar de fout heeft gelegen 🙄
Wellicht dat een loodje om de plantjes de vissen het loodje heeft doen laten leggen.

En om dat gelijk met de 1e vraag in huis te vallen; Is het uberhaupt mogelijk om 2 Eheim filters aan elkaar te koppelen?
Hoe en waarom wil je filters aan elkaar koppelen? Ik zou gewoon op 2 plaatsen een intake en outflow creëren, beïnvloed alleen maar de stroming in je bak. Moet je ze alleen wel zo zetten dat ze elkaar niet tegen gaan werken

Welkom

En ik hoop dat je goed geholpen ben door mijn vrienden bij Romberg.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan