Even voorstellen


Waaierhandgarnaaltje

Active member
Lid geworden
14 april 2017
Berichten
35
Leeftijd
25
Hallo beste lezer!

Ik heb een aquarium met van alles en nog wat er in, ik heb momenteel japonica garnalen, waaierhand garnalen, verschillende dwerg-gouramis, betta's guppen,2 kleinere soort pleco (ben de naam even kwijt) kuhlis een dwergklauwkikker en platy's. Sommige van jullie vinden dit misschien een vreemde combinatie, maar ze gaan allemaal vredig met elkaar om.

Verder heb ik een "baby tank" die ik momenteel gebruik voor het opkweken van platy's en guppen. Deze wil ik over een tijdje gebruiken voor de kweek van Gourami's of Betta's.

bedankt voor het lezen!
 
20170321_224037.jpg

20170328_233829.jpg

20170402_225101.jpg

20170409_191449.jpg

20170412_194553.jpg

Snapchat-387356055.jpg

IMG-20170412-WA0016.jpeg

20170320_185502.jpg
 
Ik kan op een of andere manier de foto's niet draaien maar hierbij een paar foto's. Dit grind is tijdelijk trouwens, over een tijdje doe ik er bruin grind in.
 
Welkom!

Ik zal er wat meer plantjes inzetten, en er een achterwand achter plakken.;)
 
Hoe lang heb je dit aquarium al?

En wat voor een baby-aquarium heb je nog? :)

Overigens is het wellicht handig om een kritisch te kijken naar het visbestand, want op termijn gaat dit natuurlijk compleet fout (daar is dit topic niet voor maar moet toch gezegd worden vind ik).
 
Laatst bewerkt:
Ik ben meer planten aan het opkweken dus dat komt wel goed, achterwand komt ook nog. Dit aquarium staat er nu ruim 3 maanden. Ik weet dat het een vreemd vissen bestand is maar ze gaan gewoon goed samen, als dat niet zo was geweest had ik ze al lang uit elkaar gehaald.
 
Ik ben meer planten aan het opkweken dus dat komt wel goed, achterwand komt ook nog. Dit aquarium staat er nu ruim 3 maanden. Ik weet dat het een vreemd vissen bestand is maar ze gaan gewoon goed samen, als dat niet zo was geweest had ik ze al lang uit elkaar gehaald.

Je bodem is trouwens niet echt geschikt voor de bodemvissen. Is het een optie om er zand in te doen (je wilt het grind toch gaan vervangen dacht ik?).
 
Ja, ik wil het grind inderdaad vervangen voor zand maar dat ga ik binnenkort doen, ik heb meer dieren en een auto die ook onderhoud vragen dus ik ben er nog niet aan toe gekomen.
 

Terug
Bovenaan