Wat is er nieuw

Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jack van Nispen
  • Startdatum Startdatum
J

Jack van Nispen

Guest
Hallo iedereen,

Ik heb mij zojuist aangemeld op dit forum. Mijn naam is jack getrouwd en vader van een druk huishouden met 4 kids.

Wij hebben al een tijdje een aquarium (80*30*30). Maar we wilden heel graag een grotere. Helaas hebben wij het financieel niet heel breed en kosten grote bakken gewoon veel geld.

Nu hebben we afgelopen week een 2e hands bak op de kop kunnen tikken voor weinig. Deze is 240*60*60 dus een behoorlijk stuk groter. Vandaar dat ik naar wat oriëntatie op internet nu wat gericht informatie zou willen krijgen en feedback.

Verdere vordering en de opbouw van het nieuwe aquarium zal ik in het daarvoor bestemde forum plaatsen.

Groetjes,
Jack

Welkom Jack, dat is gelijk een grote verandering.

Bedankt, inderdaad vandaar dat ik dacht dat ik wel wat meer informatie kon gebruiken. Een klein bakje als wat ik nu gebruik is gemakkelijk op te zetten. Maar voor ik nu keuzes/ aanschaffen gaan doen wil ik wel zeker weten dat het juiste is want ik heb in zo een bak veel en grote spullen nodig.

Welkom op het forum.

Welkom op het forum.
Hou je ons op de hoogte van je nieuwe bak?

Ja doe ik zal binnenkort in een ander gedeelte mijn plannen en vordering plaatsen. Al zal dat niet heel snel gaan omdat zoals gezegd het budget niet groot s dus het moet met en met aangeschaft worden. We hopen het helemaal klaar te hebben voor het einde van dit jaar en het meubel voor de zomer vakantie.

Welkom op Aquaforum Jack en das inderdaad een serieuze grote verandering en benieuwd wat het tegen het eind van het jaar zal worden.

Welkom

Welķom! Het leukste is om een foto album te maken. Dan kunnen we de updates blijven volgen😀

Oké waar of hoe maak ik die dan?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan