Wat is er nieuw

Even voorstellen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Waterdraakje.
  • Startdatum Startdatum
W

Waterdraakje.

Guest
Goedemiddag,

Bij deze wilde ik mij graag even voorstellen. Mijn naam is Waterdraakje, ik ben 39 jaar oud en woonachtig in de omgeving van Den Haag.

Tot enkele jaren geleden heb ik eigenlijk altijd wel een aquarium gehad. En eigenlijk nooit helemaal droog gestaan. In de afgelopen jaren had ik thuis dan wel geen bak maar verzorgde wel het aquarium van een van mijn ouder wordende buren. Een paar maanden terug is deze buurvrouw naar een instelling verhuist. De bak wilde ze niet mee en is naar de opvang gegaan.

Dan gaat het toch weer kriebelen en ga je wat rondneuzen. Zodoende hier beland.

Misschien dat er nog eens een bak komt maar concrete annen zijn er nog niet.

Welkom op het forum. Was die bak niks voor jou geweest?

Dank jullie wel. Tja achteraf misschien wel. Maar dat is achteraf... Eerst nog beslissen of ik er aan wil en dan nog wat precies... Zal de opslag eens doorspitten volgens mij moet er nog eea staan.

In ieder geval welkom op het AF, hopelijk kunnen we zoveel kriebel te weeg brengen dat je wel tot concrete plannen komt!

Welkom op Aqauforum.

Welkom, eens verslaafd, altijd verslaafd 😀 gelukkig is dit een gezonde verslaving :smitten:

Daar lijkt het wel op. Toen ik voor mijn 5e verjaardag van mijn moeder een bakje met wat platy's kreeg dacht zij dat het wel over zou gaan...

Och Och en op zon jonge leeftijd al besmet:'(😀😀
Welkom op het forum

Welkom op het forum.

Welkom Draakje!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan