Wat is er nieuw

Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter It's Good To Be Bad
  • Startdatum Startdatum
I

It's Good To Be Bad

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Brian en ben 24 jaar. Ik had stiekem al een paar post gemaakt op dit forum maar heb mij nog niet voorgesteld en dat is natuurlijk niet zo netjes. Ik ben sinds april de trotse eigenaar van een 20l nano cube aquarium. Na het aanschaffen van een paar willekeurige ornamenten en planten zag mijn aquarium er in april zo uit:

IMG_20180414_000401.jpg

Een maand later, nadat het aquarium was ingedraaid heb ik een tiental crystal reds toegevoegd aan het aquarium. Hiervan is er helaas één overleden maar de overige negen doen het erg goed en er zit sinds een week zelfs een zwangere dame tussen.

Het aquarium staat er na drie maanden zo bij en ik ben eigenlijk niet zo tevreden over mijn toenmalige aankoop van planten en ornamenten. De rode plant was na een aantal weken al helemaal verpietert omdat ik er achteraf achterkwam dat deze plant het liefst wat extra Co2 krijgt. Ook de andere plant aan de voorkant was er slecht aan toe en heb besloten om deze uit het aquarium te halen omdat er bijna geen levend blad meer aan zat. De overige planten doen het nog erg goed en ik moet deze regelmatig snoeien.

IMG_20180708_204539.jpg

Ik ben nu bezig met een D.I.Y. projectje om mijn aquarium anders in te richten. Hievoor zal ik even een apart topic openen.

Leuk nano aquarium! Welkom.

Welkom Brian.

Welkom op Aquaforum Brian.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan