Even voorstellen


S

Simon80

Guest
Hallo ik ben Simon

Helaas zijn wij als zo velen verkeerd begonnen met verkeerde informatie. Ik heb 3 sluierstaarten gekocht om in een klein 30 cm bakje met pomp te houden. Niet wetende dat sluierstaarten veel ruimte nodig hebben en geen makelijke vissen zijn om mee te starten. De aan koop is al gedaan. Maandag heb ik een aquarium van 60 cm gekocht(meer ruimte hebben we niet) om het voor de sluierstaarten beter te maken. Op dit moment ben ik de bank aan het indraaien met levende planten en hoop hier op het forum informatie te vinden en te delen.

Gr Simon
 
Welkom Simon,
Als je de vissen niet zo lang hebt kan je ze mogelijk terugbrengen waar je ze hebt aangeschaft, reden: verkeerde informatie verstrekt.
 
oh ik had ook sluierstaarten.
ik had ook maar een bakje van 25 liter
en ze doen het nog goed.
het beste is een vijver
misschien kunt u ze opmarktplaats gratis aanbieden.
 
Welkom op Aquaforum Simon.

Dan zou ik toch eerder proberen ze te ruilen in de winkel waar je ze gekocht hebt voor andere vissen dan dat je ze gratis op Marktplaats zou aanbieden.
 
Bedankt voor de reacties. Ik weet wel iemand met een grote vijver. Kunnen de sluierstaarten daar goed in. Er zitten goudvissen in.
 
Vervelend om te horen, gebeurt helaas vaak dat mensen heel verkeerde informatie krijgen van dierenwinkels :(
 
Welkom op het forum.
 
Welkom, en ja sluierstaarten kunnen prima in een vijver, maar liefste wel met iets van een net erover. Ze zijn een makkelijke prooi voor een ooievaar die van een snackje houdt.
 

Terug
Bovenaan