Even voorstellen


Tessahol99

Well-known member
Lid geworden
11 februari 2019
Berichten
579
Leeftijd
24
Locatie
Ede, Nederland
hallo allemaal! Ik ben Tessa, ik ben 19 jaar en ik ben sinds een maand druk bezig geweest om het huisje van mijn nieuwe huisdier zo prettig mogelijk te maken.

Ik heb een superfish 20 aquarium gekocht met een bluwaterfall filter van ferplast. En een superfish heater. Verder heb ik een standaard zoetwaterplant, javamos, javavaraan, enkele drijfplanten en kunststenen in mijn aquarium zitten. En nu was het 2 weken geleden tijd om mijn visje te introduceren aan zijn nieuwe thuis. En daar is die dan. Mijn Betta man; Bubbel! Ik ben super blij en hij lijkt het enorm naar zijn zin te hebben. Na enkele opstartproblemen gehad te hebben en problemen met waterwaardes is nu alles onder contole en heb ik een gelukkige nieuwe vriend rondzwemmen!

4A633474-400E-4B74-9319-56ED561BF9CC.jpeg


7E4CAD80-2539-4BE9-B5B0-9DF1588D37A4.jpeg


image.jpg
 
Welkom en dat is een fraaie Betta zeg.
 
Welkom, leuke bak, zou die algenmagneet in de kliko gooien want daar gaat je grind tussen zitten en trek je hele lelijke krassen, een schuursponsje van de lidl werkt beter
 
Welkom op het forum.

Magneet niet op de foto zetten. En opletten bij de bodem. Maar ik werk ook met magneten. Super handig.
 
Welkom Tessa en veel plezier met Bubbel.
 

Terug
Bovenaan