even voorstellen


C

cors

Guest
Hoi, ik ben Cors
onlangs 2 bakken gekocht eerst wilde ik tetras erin maar al neuzend op het forum vond ik garnalen ook interessant
de eerste bak van 30 liter loopt nu dik een maand, 2 weken geleden 15 vuurgarnalen erin , en een week later weer 15 en opeens waren ze een stuk minder schuw, ik wil er nog visjes in doen maar weet nog niet welke, het liefst zou ik er 8 tetras er bij willen maar ik ben bang dat de bak te klein is, is er nog een ander klein scholenvisje die garnaal vriendelijk is ?( een keer een garnaaltje weg is niet erg)

de andere bak staat leeg en daar wilde ik een veldje van glossostigma in maken, ik had zaadjes gekocht bij Alie maar het lijkt wel een bindmiddel, heel mijn bak was snotterig
nu een plantje gekocht en hier en daar wat plukjes geplant, ik hoop dat het zo gaat werken

272574-3fcccbe879fe5ff63d48ef205ea822cd.jpg
272583-a02036d3f52ef9c4cff24073e01d932a.jpg
IMG_6493.JPG
IMG_6494.JPG
272575-8bc62a5fcda9644fc25c09b9ed0716dd.jpg
 
Welkom, zaadjes moet je boven water opkweken in potgrond.

Tetra's in zo'n klein bakje is notdone, daar ga je ze echt geen plezier mee doen. Een leuk alternatief is een dwergcorydoras de pygmeaus, zwemmen meeste van de tijd in de middenzone in tegenstelling tot andere corydorassoorten (die andere soorten kunnen niet in je bak, daar is en de bak te klein voor en je bodem ongeschikt voor)
 
dank je wel , ik ga me er eens in verdiepen
 

Terug
Bovenaan