Wat is er nieuw

Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter ice
  • Startdatum Startdatum
I

ice

Guest
Lees hier al een tijdje op het forum mee en dacht dat het wel eens tijd werd om mij voor te stellen en zo ook mijn nieuw project met jullie te delen.
Ik ben dus iCe, in het echte leven is dit ook mijn bijnaam, echte naam hou ik achterwege aangezien dit voor de meeste onder ons te moeilijk gaat zijn vanwege mijn Thaise afkomst.
Een paar maanden geleden begonnen met het aqua gebeuren, en vond dit enorm gaaf, zeker de techniek die er achter zit spreekt mij aan.
Verdere info kunnen jullie lezen in mijn aquatlantis topic
Groetjes!

Welkom iCe.

Lees hier al een tijdje op het forum mee en dacht dat het wel eens tijd werd om mij voor te stellen en zo ook mijn nieuw project met jullie te delen.
Ik ben dus iCe, in het echte leven is dit ook mijn bijnaam, echte naam hou ik achterwege aangezien dit voor de meeste onder ons te moeilijk gaat zijn vanwege mijn Thaise afkomst.
Een paar maanden geleden begonnen met het aqua gebeuren, en vond dit enorm gaaf, zeker de techniek die er achter zit spreekt mij aan.
Groetjes!
Allereerst van harte welkom hier op het forum! :petjeaf:
Leuk dat je jezelf hebt aangemeld als lid nadat je hier wat meegelezen hebt. Wij hebben de gemeenschappelijke interesse voor de techniek er achter, ik vind dit ook erg interessant!
Ik ben erg benieuwd naar je Aquatlantis topic, heb je een linkje naar dat topic?

Hou je Thai! :DD (sorry, heeeeeeel erg flauw)

Groetjes!
Hoi Ice.
Welkom!

Leuk dat je je meldt op het forum en ik wens je een leerzame ervaring toe zoals ik die ook heb.

En even proberen..... Thais, nee dat lukt me wel te zeggen. Valt reuze mee is niet moeilijk.😉🙂:DD

Allereerst van harte welkom hier op het forum! :petjeaf:
Leuk dat je jezelf hebt aangemeld als lid nadat je hier wat meegelezen hebt. Wij hebben de gemeenschappelijke interesse voor de techniek er achter, ik vind dit ook erg interessant!
Ik ben erg benieuwd naar je Aquatlantis topic, heb je een linkje naar dat topic?

Hou je Thai! :DD (sorry, heeeeeeel erg flauw)
Ik heb even mijn profiel aangepast en normaal zou er onder elk bericht die ik plaats een linkje moeten staan naar mijn topic,
het flauw mopje ben ik al gewend, zeggen ze op het werk ook vaak 🤣

Leuk dat linkje ik zal er zo eens naar kijken, ik ben benieuwd! :foto:

En sorry voor mijn flauwe grapje, dat was echt humor van de onderste plank.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan