Wat is er nieuw

Even voorstellen!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jette197
  • Startdatum Startdatum
J

Jette197

Guest
Hallo allemaal!

Mijn naam is Jette, en ik ben hier nieuw. In februari 2019 hebben mijn vriend en ik twee goudvissen gekregen in een aquarium van 11 liter. We hadden er zelf niet veel verstand van, maar na ons verdiept te hebben via internet wisten we wel dat dat in ieder geval niet de bedoeling was. We hebben ze verhuisd naar een groter aquarium, maar nadat 1 van de goudvissen overleed hebben we besloten de andere naar iemand met een vijver te brengen. Nu hebben we dus een leeg aquarium wat we gaan opzetten om kleinere tropische zoetwater visjes in te gaan houden. Ons aquarium is een juwel primo 60 (61x31x37). We gaan het aquarium deze week opzetten en dan eerst goed op zichzelf laten draaien met de planten (hebben we vorige keer niet kunnen doen omdat we de vissen al hadden). Uiteindelijk is het plan het volgende visbestand erin te houden:
- 5x japonica garnalen
- 10x rasbora galaxy
- paartje honinggoerami's
Zodra het aquarium ingericht is zal ik een keer wat foto's plaatsen! 🙂

Groetjes,
Jette

Welkom, jammer dat je goudvis is overleden en een verstandige keuze de andere goudvis elders te huisvesten want als goudvissen goed gehuisvest worden worden ze met gemak 30 jaar

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan