Wat is er nieuw

Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Odin
  • Startdatum Startdatum
O

Odin

Guest
Hoi hoi,

Ik ben Silvia heb al jaren geen aquarium meer en na de laatste aquarium ( in 2014 ) heb ik gezegd als ik weer iets neem dan een garnalen bakje. Moest thuis ook de deur wel op een kiertje houden natuurlijk.
;)

Nu begint het toch wel weer te kriebelen maar ik wil niet te groot. Ik twijfel tussen een kleine garnalen bak of een 60 cm bak.
Het liefst zou ik wel wat vissen erin willen zien.

Wat me een leuke samenstelling lijkt voor een 60 cm bak is:
* 20 vuurgarnaaltjes
* 8 corydoras panda
* 15 pareldanio
* koppel honinggourami of dwerggourami

=> wat vinden jullie van zo'n bestand? Ik ben er al heel lang uit dus moet echt weer inkomen. Is het haalbaar of is het teveel vis?

Zo ben ik me aan het oriënteren wat voor aquarium ik zou willen hebben. Een Juwel Primo 70 liter lijkt me wel wat maar die heeft maar 1 lamp. Is dit genoeg?
En ik denk dat ik een eheim buitenfilter wil i.p.v. de bioflow one filter die erbij komt.

Of het allemaal door gaat weet ik zelfs nog niet. Het idee zit weer in mijn hoofd en wil het in 1x goed doen.
:)

En hier thuis moet ik iemand weer een beetje kneden haha Een bakje van 60 cm noem ik hier gewoon een garnalen bakje dan klinkt het wat minder erg dan een aquarium.
:lol:
En er komen tenslotte ook echt garnalen in.
:D

Graag tips en trics en wat dan ook.!
;)

Welkom! :DD

je gewilde bestand lijkt Mij wat veel voor een kleine 50 liter. Misschien naar een iets ruimere bak kijken als je ze allemaal wilt huisvesten? Succes met de plannen!

Welkom! En veel plezier en succes gewenst

Welkom! :DD

je gewilde bestand lijkt Mij wat veel voor een kleine 50 liter. Misschien naar een iets ruimere bak kijken als je ze allemaal wilt huisvesten? Succes met de plannen!

Het is de bedoeling dat ik een 70 liter bak neem 😉

Bedankt iedereen voor het verwelkomen. 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan