Wat is er nieuw

Even voorstellen:)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Evamaria
  • Startdatum Startdatum
E

Evamaria

Guest
Goedeavond allemaal!
Ik ben evamaria en ik heb 3 aquariums🙂
2 tropische aquariums en 1 koudwater aquarium met 3 axolotls.
Mijn beide tropische aquariums hebben zo,n 220 liter water aan inhoud.

In aquarium1 leven=5 botia lohachata,10 roodkapzalmpjes,3 garra rufa,3 guppen

In aquarium2 leven=2 koppels ancistrus,vuurgarnalen,verschillende soorten slakken,6 kardinaaltetras,3 pangio kuhlli,4 corydora,3 beaufortia levertti,2 dwergklauwkikkers.

Ook heb ik een vijver in de tuin met een inhoud van zo,n 3000liter met 4 koikarpers en 7 goudvissen.

Ik heb al sinds mijn 13de aquariums,dus ik deel mijn leven al 17 jaar met mijn vissenfamilie🙂
Ik zou er ook nooit zonder kunnen!!

Groetjes evamaria

Axolotls 😍 😍 😍 Welkom op t forum! Klinkt als een gezellige vidsenfamilie! En ik zie natuurlijk graag de foto’s van de bakken 🙂

Dit is bak 1,hier was hij nog aan het indraaien

Bijlagen

• 20201203_215318.jpg
    20201203_215318.jpg
    378.3 KB · Weergaven: 99
En dit is bak 2

Bijlagen

• 20201203_215805.jpg
    20201203_215805.jpg
    650.8 KB · Weergaven: 98
En mijn axolotlbak moet ik nog pimpen,ook meteen 1 van de redenen waarom ik mij hier heb aangemeld,daar heb ik wat vragen over.😄

Op YouTube staat een filmpje over axolotl-land, de magische wereld waarin twee axolotls in wonen. Kan er naar BLIJVEN kijken! Verder geen ervaring, m’n man wil niet beginnen aan koudbloedigen die zo oud worden. Heb naar niet gezegd dat neontetras ook 10 kunnen worden 🤣
succes met de rescape! Ik ga je volgen!

Jaaaa!! Die filmpje ken ik!!! Hahahaha die is echt gewellldig😂hoe die ook alles verteld hahaha zijn andere filmpjes over padden en mieren zijn ook leuk😆
Jammer dat je man er niet van houd😔 ze zijn juist zo makkelijk!
Dankjewel en leuk dat je me gaat volgen😄

Welkom, axelotls lijken mij juist helemaal niet makkelijk omdat ze heel slecht tegen warmte kunnen, hoe houdt je een bak op 18 graden als het buiten 30 graden is?

Dankjewel😄
axolotls in de zomer betekend geen vakanties,bijna de hele dag thuis zijn en continu ervoor zorgen dat het water koel blijft😅 maar dat geld ook voor mijn tropische aquariums hoor daar ben ik in de zomer net zo hard mee bezig om de boel op temperatuur te houden.en voor mijn andere huisdieren🙂

In de axolotlbak doe ik vaak een bevroren waterflesje naast de pomp en zorg ik dat de axols er niet bij kunnen komen en vaak langzaamaan koel water toevoegen uit een fles uit de koelkast,het laatste doe ik ook met de tropische bakken. Maar in de zomer is het idd stressen vooral met de temperaturen van tegenwoordig

Volgende zomer wil ik coolers aanschaffen in de hoop dat het water dan wat langer op een koude temperatuur blijft

Welkom Evamaria en leuk om te zien met hoeveel passie je vissen houdt. Wat betreft coolers, misschien dat John een paar ijsberen en pinguïns naar jou kan sturen. :DD
[...] en voor mijn andere huisdieren🙂[...] Vertel.. 😎

Natuurlijk ook graag een foto van de vijver met koikarpers en goudvissen. Ik volg dit topic ook!

Welkom op het forum!!

Dankjulliewel 😄
Hahaha kom maar brengen die pinguïns en ijsberen😍
Foto van de vijver zal ik van de week even erop zetten🙂
Mijn andere huisdieren zijn= cavias,konijnen,katten,een hond,fretten,kippen en 2 duiven 🙂 een gezzelige dierentuin🥰
Dus in de zomer is het hier sowieso een dagelijkse marathon om de dieren verkoeling te bieden😂ik blijf heen en weer rennen met bevroren waterflessen en andere koelmethodes hahaha

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan