Even voorstellen


ReneL

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
13 februari 2021
Berichten
112
Leeftijd
69
Locatie
Putten
Ik denk, dat ik een jaar of 14 oud was toen ik samen met mijn broer aan ons eerste aquarium begon. Het werd bevolkt door gekregen guppies en zwaarddragers en de planten visten we uit nabijgelegen sloten. Het was, om het zacht uit te drukken, een matig succes.

Jaren later, ik was al een getrouwd man, een paar jaar een tropisch zoetwateraquarium gehad met o.a. 'kersenbuiken', die nu en dan jonge visjes hadden. Dat ging al een stuk beter.

Nog weer later, inmiddels verhuisd naar een groter huis, ben ik begonnen aan een zeeaquarium. Helaas moest ik daarmee stoppen i.v.m. de kosten. Dat was ca. dertig jaar geleden.

Mijn vrouw en ik zijn al die jaren gek gebleven van aquaria. Soms gingen we er zelfs speciaal voor naar een dierentuin.

Nu mijn pensioen in zicht komt hebben we besloten opnieuw aan een aquarium te beginnen. Het wordt tropisch zoetwater. En de afmeting wordt 100*50*40. Verder als dat zijn we nog niet gekomen.

Op dit forum hoop ik mijn in het verleden opgedane ervaring te kunnen aanvullen. Er is ongetwijfeld veel nieuws bijgekomen in de jaren, dat we niet actief met deze hobby bezig zijn geweest.
 
Welkom op het AF, ideeen en inspiratie genoeg hier 😊
 
welkom op het AF, er is genoeg te leren en er staat genoeg inspiratie op het forum! ben benieuwd wat het resultaat zal worden
 
van harte welkom en succes met de opbouw, hopelijk kan je hier in alle rust mee bezig zijn en van genieten!
 
Dank voor het warme welkom.
 

Terug
Bovenaan