Even voorstellen


judithv

Well-known member
Lid geworden
5 november 2023
Berichten
108
Leeftijd
33
Goedemiddag,
Ik heb me aangemeld op dit forum en zou me graag even voorstellen.
Ik ben Judith, 32 jaar. In mijn tienerjaren heb ik een tijdlang verschillende aquaria gehad. Op een gegeven moment zelfs 4 bakken in mijn slaapkamer . Ik wist er toen aardig wat vanaf, helaas ben ik al die informatie nu wel kwijt waardoor het erg fijn is om op dit forum mee te lezen met al jullie adviezen en vragen.
Gisteren hebben wij een Jewel Vision 180 aangeschaft. Na het schoonmaken hebben we de bodembedekker besteld en nog wat extra attributen die we sowieso in de eerste fase nodig gaan hebben (filtermateriaal, watertest strips en dergelijke) . Voor nu komt dus de grote zoektocht voor welke vissen we willen gaan. Gelukkig hebben we nog lang de tijd daarvoor aangezien het water voorlopig nog wel even moet blijven staan. Gaat vast goedkomen met alle mooie voorbeelden die ik hier al voorbij zie komen
 
Welkom Judith!
Kun je die teststrips nog afbestellen? Teststrips zijn behoorlijk onbetrouwbaar, en de meesten gaan uiteindelijk dan toch naar druppeltesten toe. Als het niet meer kan, hoef je ze niet meteen weg te gooien, maar het is toch zondegeld.
 
Welkom terug @judithv - Judith in de aquarium hobby. Leuk dat jullie een Juwel Vision 180 hebben. Een licht bolle voorruit en wat hoger dan een Rio. Ik ken het type van bij mijn zwager, 260.

Welkom op het AF en veel leesplezier.
 

Terug
Bovenaan