Niels036
New member
- Lid geworden
- 4 januari 2024
- Leeftijd
- 34
Goeiedag allemaal,
Hier nieuw op het forum maar niet geheel nieuw met aquariums.
Al enkele jaren een klein 60 liter aquarium met guppen e.d. gehad en sinds een jaar of wat een groter aquarium.
Na al die jaren maar wat gedaan te hebben zonder al te veel onderzoek is het nu tijd om mij wat te verdiepen hierin.
Onlangs zag ik tijdens het schoonmaken een kleine malawi cichlide van een halve centimeter tussen de stenen en een dag later ontdekte ik de tweede in de beplanting.
Mijn huidige visbestand:
2x Electric Bleu Acara +-10cm
2x Net Botia +- 8cm
13x Roodstaart zalm +- 3 tot 5cm
7x Malawi Cichliden +- 6 tot 8cm
2x Malawi Cichilden +- 0,5cm
De maat van de bak is 100x50x40.
De temperatuur van het water is ingesteld op 25 graden en de pH waarde is ongeveer 6,5.
Ik hoor graag jullie ongezouten mening (want zoet water) en verdere vragen over deze bak!
Hier nieuw op het forum maar niet geheel nieuw met aquariums.
Al enkele jaren een klein 60 liter aquarium met guppen e.d. gehad en sinds een jaar of wat een groter aquarium.
Na al die jaren maar wat gedaan te hebben zonder al te veel onderzoek is het nu tijd om mij wat te verdiepen hierin.
Onlangs zag ik tijdens het schoonmaken een kleine malawi cichlide van een halve centimeter tussen de stenen en een dag later ontdekte ik de tweede in de beplanting.
Mijn huidige visbestand:
2x Electric Bleu Acara +-10cm
2x Net Botia +- 8cm
13x Roodstaart zalm +- 3 tot 5cm
7x Malawi Cichliden +- 6 tot 8cm
2x Malawi Cichilden +- 0,5cm
De maat van de bak is 100x50x40.
De temperatuur van het water is ingesteld op 25 graden en de pH waarde is ongeveer 6,5.
Ik hoor graag jullie ongezouten mening (want zoet water) en verdere vragen over deze bak!
Bijlagen
Laatst bewerkt: