Wat is er nieuw

Even voorstellen

000123

New member
Lid geworden
8 augustus 2024
Berichten
1
Leeftijd
48
Hallo!

Ik ben Sophie.
Mijn aquarium is een bakkie van 40 liter met 18 tetraatjes, 1 harnasmeerval (goudgevlekt),3 dwergalgeneters, 2 gouden (weetiknietwat) algeneters, wat decoraties en (natuurlijk) een verwarming en filter. Ben net lid geworden omdat ik een aquarium heb 🙂
image.jpg
 
Welkom Sophie!
Kleurrijk bakkie heb je!
 
Welkom en ik wil niet negatief overkomen hoor maar voor zo n 40 liter bak heb je verkeerde visjes en ook teveel.
Misschien kun je bij samenstelling visbestand een topic openen hiervoor.
 
TS heeft al een topic geopend met 'vinrot', daar heb ik ook al een snelle reactie geplaatst.
 
Al de algeters maken het stuk en smerig daarom rotten de staarten weg.
Vd tetras die komen uit laagbelaste omstandigheden.
 
Hallo!

Ik ben Sophie.
Mijn aquarium is een bakkie van 40 liter met 18 tetraatjes, 1 harnasmeerval (goudgevlekt),3 dwergalgeneters, 2 gouden (weetiknietwat) algeneters, wat decoraties en (natuurlijk) een verwarming en filter. Ben net lid geworden omdat ik een aquarium heb 🙂
Bekijk bijlage 378355
Welkom Sophie! Er valt veel info te vinden hier, zo kun je je bakkie zo goed mogelijk krijgen.😊
 
Welkom Sophie! Leuke bak hoor.
Mensen, beetje lief doen he? Sophie zit net op t forum. Valt niet mee om te weten wat wel en niet precies kan.
Daarom zei ik al dat ik niet negatief wilde overkomen maar je kan beter waarschuwen en adviseren om een topic te openen voordat er problemen van kunnen komen 😉
 
Hoi @000123 - Sophie.

Welkom op het forum! Veel plezier gewenst met je aquarium en natuurlijk leesplezier op het AF.

 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: maar hopen dat je een beetje optijd bent
      Terug
      Bovenaan