Wat is er nieuw

Exact Idip watertester

R

Ron H

Guest
Ron H:
Hallo Allemaal, ik heb bij watertesten.nl een exact idip watertester gekocht, daarbij heb ik Mangaan (MG) teststrips besteld, nu is er Molybdate (Mo04) geleverd. Bij watertesten.nl krijg ik geen zinnig antwoordt. kan iemand mij zeggen of dit een groot verschil is of dat het voor de test geen verschil maakt (ik ben hierin een leek). alvast bedankt voor een reactie.

Mangaan is Mn,
Magnesium is Mg,

Welke van de twee wil je testen?

en sowieso met een test voor Molybdaat kun je geen Magnesium of Mangaan testen....

Hallo Akwarium,

Bij Watertesten.nl staat Mangaan omschreven als:

Mangaam reagents (MG)

Mangaam mn+2

De Mangaan test 486606 is toepasbaar voor M10, M20, & iDip.

Vandaar mijn verwarring, maar ik heb dus Mangaan (MG) besteld maar Molybdate Mo04 geleverd gekregen dus de leek die ik ben dacht ik dat dit een vervanger is voor Mangaan.
IK krijg met de minuut minder vertrouwen in Watertesten.nl, dus ik overweeg om alles terug te sturen. mede omdat zij de enige leverancier van de reagenta zijn.
Bedankt voor de reactie

de IDIP tests zijn behoorlijk aan de prijs dus enige service zou je wel mogen verwachten inderdaad.

Geen idee waarom er MG achterstaat maar het is een test voor mangaan inderdaad, staat nu ook bij dat die niet op voorraad is. Raar dat je dan een Molybdaat test opgestuurd krijgt, want die heb je niet besteld, kan hem op hun website ook niet vinden...

succes ermee, hoop voor je dat het opgelost wordt.

Bedankt voor de ondersteuning

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan