F
fishkeeper
Guest
ik ga komend weekend mijn rio180 volledig omslaan, ga hem volledig leeg maken enzo mijn vissen een tijdje onderbrengen in een ander bak tot alles ingedraaid is .
Ga mijn planten bestand helemaal vernieuwen en ook beginnen met stockoplossingen van po4 en kno3.
Heb de volgende planten in gedachten:
vaantjesplant
Rotala rotundifolia
ludwigia repens
valisneria spiralis
cryptocoryne soort( wat ik nu nog heb staan)
rode tijgerlotus
het enige probleem wat ik nu heb is dat ik niet goed weet hoe wat en waar plaatsen in mijn aquarium
op deze foto zie je de crypto soort die ik ga herbruiken en wou mischien nog de stukken hout ook herbruiken
maar geraak er niet uit hopelijk kan hier iemand met de nodige kennis van planten mij helpen met hoe en waar mijn planten te plaatsen die ik in gedachten had
en of die planten goed met elkaar gaan enzo
bijkomende info:
twee t5 lampen met reflector
spraybar die boven de co2 diffusor staat die van links naar rechrs blaast en mijn aanzuig die blijft hetzelfde staan aan de rechterkant gelijk op de foto en dat klein filtertje is uit de bak
Ga mijn planten bestand helemaal vernieuwen en ook beginnen met stockoplossingen van po4 en kno3.
Heb de volgende planten in gedachten:
vaantjesplant
Rotala rotundifolia
ludwigia repens
valisneria spiralis
cryptocoryne soort( wat ik nu nog heb staan)
rode tijgerlotus
het enige probleem wat ik nu heb is dat ik niet goed weet hoe wat en waar plaatsen in mijn aquarium
op deze foto zie je de crypto soort die ik ga herbruiken en wou mischien nog de stukken hout ook herbruiken
maar geraak er niet uit hopelijk kan hier iemand met de nodige kennis van planten mij helpen met hoe en waar mijn planten te plaatsen die ik in gedachten had
en of die planten goed met elkaar gaan enzo
bijkomende info:
twee t5 lampen met reflector
spraybar die boven de co2 diffusor staat die van links naar rechrs blaast en mijn aanzuig die blijft hetzelfde staan aan de rechterkant gelijk op de foto en dat klein filtertje is uit de bak