Wat is er nieuw

Extender eheim pro 4+ 600

Clau|R

Active member
Lid geworden
13 augustus 2020
Leeftijd
51
Goedenavond allemaal, nou wil ik jullie mijn vraag toch eens voorleggen want kom er niet uit met mijzelf. Ik heb een eheim 4+ 600 draaien, deze heeft een knop om het pre filter over te slaan om de schoonmaak uit te stellen, fijn, ik gebruik de knop nooit.

wat ik mezelf wel afvraag, moet de knop nu juis op minimaal of op maximaal staan om gebruik te maken van het pre-filter?

je kan zeggen, minimaal Is standaard en op maximaal zetten wanneer je je pre-filter wilt overslaan maar je kan ook andersom redeneren, hij moet maximaal staan om al het water eerst door je per-filter te laten gaan

Een discussie waar ik met mijzelf niet uitkom, wat denken jullie of hoe hebben jullie de extender knop staan? Volledig naar links of volledig naar rechts?

Gr. Clau

Naar links is de extender functie uit en naar rechts draaien activeerd hem. Je wilt hem dus normaal gezien tegen de klok indraaien.

Nah hele internet afgestruind naar een filmpje, deze dus elke keer overgeslagen blijkbaar. Ik had hem instinctief gelukkig wel goed staan! Helemaal naar links 😊

dank je wel voor je antwoord!

Graag gedaan. Ik had het al eens eerder uitgezocht want de vraag is eerder voorbij gekomen. Ik wist dat er een filmpje voor was van Eheim zelf dus had 'm zo weer gevonden 🙂
Het staat overigens niet in de handleiding waar je dat wel zou verwachten!

Ik had idd de handleiding er al bijgepakt, iets wat ik eigenlijk niet snel doe... maar idd het stond er niet in...
zag wel andere filmpjes van mensen die de eheim na bijv maanden gingen schoonmaken enz en daar zag ik dan vaak dat de knop naar rechts stond, dus jah daar was die twijfel weer bij mij!
als ik het pre-filter schoonmaakte zag ik ook vrij weinig rotzooi erin zitten, dat bracht ook weer de twijfel, ik zie namelijk nog wel genoeg zweven in de bak hahaha... nu dan ook maar de plastic buisjes gearchiveerd en de onderste bak voorzien van fijne spons en filterwatten en spirodinges van Sera erin gegooid.Die buisjes waren mij altijd te schoon af, hopelijk vang ik nu meer zweef uit de bak.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan