extern filter langs aquarium


M

martijn1991

Guest
hoi,
ik zit met een vraagje ik wil voor mijn aquarium een nieuwe externe filter kopen alleen zal deze langs mijn bak moeten staan dus er niet onder. kan dit gewoon of kom ik in de problemen met lucht ophoping in het filter of zijn er andere dingen waar door het niet zou kunnen?

alvast bedankt voor de hulp
groetjes martijn
 
Hoe hoog is de bak? hoe hoog is het filter?
Bak 40-45,kanje een Eheim Ecco kwijt.
 
Bertus zei:
Hoe hoog is de bak? hoe hoog is het filter?
Bak 40-45,kanje een Eheim Ecco kwijt.

de bak is een dennerle nano cube 60 en de afmetingen daarvan zijn 38x38x43 welk filter ik wil nemen weet ik nog niet.
 
Ik weet ff geen merknaam maar er zijn ook filters die je aan het bakje kan hangen misschien is dat iets?
 
Garnalen bak.
Eheim 2211 . is voor 60 l/
 
Seabait zei:
Ik weet ff geen merknaam maar er zijn ook filters die je aan het bakje kan hangen misschien is dat iets?
daar had ik ook al naar gekeken maar is geen optie om dat al mijn techniek buiten de bak zit (verwarming en co2)
 
Joh,dezelfde vraag had je vorig jaar ook al. op dezelfde datum.
 
ik heb inderdaad ongeveer ook een vraag gesteld over aanschaf externe filter maar nu is het voor een bak waar het filter op de zelfde hoogte zou komen te staan maar weet niet of dat kan en wat eventuele problemen kunnen zijn.
 
Zou wel wat zijn ,ja.
Eheim Aquacompact 60 E2005
 
ypoc zei:
Het antwoord zit in mijn link..

sorry had er overheen gekeken. het is op zich een leuke optie vindt alleen de sproeibuis/aanzuig niet mooi voor een scape bak maar neem aan dat ik daar eventueel lily pipes op kan zeten?
en zit ik denk ik met mijn verwarmings element en me co2 reactor
 
Is het een verwarming om op de slangen van de buitenfilter te steken misschien?
 
Die filter boven je reactie die ik heb gelinked.

Kan je volgens mij beide op aansluiten.
Maar of die goed zijn weet ik niet.

Maar ziet er dan zo uit:

thNdXrr5xV7RdWRoPwGdYwyopDW1DzVy.jpeg
 
ypoc zei:
Die filter boven je reactie die ik heb gelinked.

Kan je volgens mij beide op aansluiten.
Maar of die goed zijn weet ik niet.

Maar ziet er dan zo uit:

9rNvLRgyBLzXWZTkqWrrJdnM-PUGwFdf.jpeg
ziet er leuk uit bedankt voor de link ypoc zal er morgen even goed naar kijken of het iets is voor me ook qua capaciteit.
hou jullie op de hoogte
 

Terug
Bovenaan