Wat is er nieuw

Extern fiter boven aquarium?

• Onderwerp starter Onderwerp starter RodeRio
  • Startdatum Startdatum
R

RodeRio

Guest
Dit is misschien een hele domme vraag, maar is het mogelijk om een extern filter boven het aquarium te plaatsen. Het aquarium staat namelijk in een kast en onder is geen ruimte om het te plaatsen.
Of krijg ik dan problemen?

Alvast bedankt 😉

Bij mijn weten moet het filter altijd lager geplaatst worden dan de bak zelf voor een optimale werking en doorstroming te verkrijgen.

Werken naar mijn weten altijd met een hevel funtie. En een hevel boven het wateroppervlak werkt niet.

Denk niet dat t wat word

Gaat enkel werken als je een opvoerpomp gaat gebruiken

Bij mijn weten moet het filter altijd lager geplaatst worden dan de bak zelf voor een optimale werking en doorstroming te verkrijgen.
Werken naar mijn weten altijd met een hevel funtie. En een hevel boven het wateroppervlak werkt niet.

Denk niet dat t wat word
Gaat enkel werken als je een opvoerpomp gaat gebruiken

Dank voor jullie antwoorden, dan moet ik opzoek naar een andere oplossing.

Maak een binnen bioloog, als je een grote bak hebt. Kost je van 10 achter naar voren 5 cm.. Dan klein opvoerpompje nodig.

Ik ga kijken of het eventueel lukt met langere slangen. Heeft iemand een tip om de slangen van het filter af te krijgen, ze zitten behoorlijk vast namelijk..

Ik ga kijken of het eventueel lukt met langere slangen. Heeft iemand een tip om de slangen van het filter af te krijgen, ze zitten behoorlijk vast namelijk..
Warm maken op de een of andere manier

en een filter die je aan je aquarium kan hangen is dat geen idee?

en een filter die je aan je aquarium kan hangen is dat geen idee?

Nee, het is inmiddels trouwens gelukt. Het filter staat nu naast de kast. Ik ga zo even testen of het allemaal werkt. Ben benieuwd.

Nou, ik heb het al verschillende keren geprobeerd, maar het wil nog niet werken. Als ik het filter aanzet gebeurd er niets, behalve wat gestommel in het filter zelf dan. Ik heb al geprobeerd om het aan te zuigen maar at werkt niet. Ook heeft dit filter helaas geen push knop waarbij het vanzelf gaat....iemand tips? (ps: ik ben niet zo handig met filters :)) het betreft een eheim ecco pro 2034.

staan de kraantje wel open?

Je filter zo vol mogelijk met water doen en de aanzuig slang vol zuigen met je mond dan snel kraantje dicht doen dan en op het filter draaien dan filter aan enallebei de kraantjes open zetten

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan