Wat is er nieuw

externe filter

• Onderwerp starter Onderwerp starter 1919
  • Startdatum Startdatum
1

1919

Guest
Heej,

Thuis heb ik een waterschildpadje en aangezien hij serieus is gegroeid nadat hij even in onze vijver zat, hebben we ons een grote aquarium gekocht met een drijfbaar eilandje met zuignapjes. Ik heb me ook een externe filter besteld zodat het schildpadje zeker binnen mocht staan (anders begint het te rap te stinken). Een verwarming heb ik niet gekocht aangezien het binnen altijd vrij warm is waardoor de temperatuur van het water wel rond de 20 graden blijft. Nu vroeg ik me af hoeveel zo een filter ongeveer verbruikt op jaarbasis en hoeveel dit mijn ouders ongeveer zal kosten.

Je koopt eerst een filter, en gaat nu het verbruik bekijken.
Welk filter heb je dan besteld.?

wattage x 24 uur. x 365 dagen.

Exo terra external turtle filter 🙂 Ja ik weet het, sowieso wouden we een filter, dacht gewoon niet dat er zoveel verschil zou zijn met andere externe filters dus had ik er niet speciaal achter gekeken. Ben maar een groentje hierin dus wist niet echt hoe ik het verbruik op jaarbasis kpn berekenen. Bedankt!

Staat dat er niet op? hoeveel watt?

Zijn we ook benieuwd nar je schildpadden.

Zijn hier wel meer met schildpadden.

Exo Terra : Turtle Filter FX-200 / External Canister Filter

Turtle Filter FX-200 / External Canister Filter. Banner Product images. Ideal for
turtle tanks, paludariums or aquatic terrariums; Odor reducing filtering system ...
www.exo-terra.com/en/products/turtle_filter_fx-200.php

KLein filter ,zie ik.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan