Lezen is dus echt een kunst 😀Dat is een filter, geen externe verwarming...

hoe bedoel je inline?
Met wat pvc en knutselwerk kan je een behuizing maken voor een externe heater en dan ben je klaarKent iemand externe verwamingen met een laag vermogen (25-50 watt)? de enige die ik kan vinden zijn 200 a 300 watt en dat is wat veel voor een bakje van 30 liter...
ik denk dat ik dat maar ga doen iddMet wat pvc en knutselwerk kan je een behuizing maken voor een externe heater en dan ben je klaar
www.wildkamp.nl ook niet?Zit zelf al een tijdje te kijken naar de SunSun EH-300 externe verwarming, maar die is helaas wel 300 watt.
Wat de DIY gedeelte betreft heb ik zelf ook naar gekeken maar kan eigenlijk hier in de bouwmarkten niet echt de goede onderdelen vinden..als je diue route neemt kun je dan laten weten hoe je het gedaan hebt? Lijkt mij wel interessant om te weten 🙂
Durf ik niet te zeggen, ken die winkel niet. Zie wel dat ze een vestiging hebben vlakbij waar ik werk dus misschien dat ik daar na het werk eens ga kijken 🙂www.wildkamp.nl ook niet?
Tja bij the King of DIY op youtube kwam die aan met uniseals maar die kan ik nergens vinden, wel een website gevonden maar die vraagt dan ook gelijk 10 euro of meer verzendkosten. Daarom ook benieuwd hoe de TS het gaat aanpakken 🙂Bij Wildkamp kun je druk pvc kopen wat je in de normale bouwmarkt meestal niet ziet, daarmee moet vast iets te knutselen zijn. Vraag me alleen af hoe je die stroom kabel er waterdicht uit krijgt?
Bij welkoop kan je ook drukpvc kopen en dacht ook een oplossing voor stroomkabel.Tja bij the King of DIY op youtube kwam die aan met uniseals maar die kan ik nergens vinden, wel een website gevonden maar die vraagt dan ook gelijk 10 euro of meer verzendkosten. Daarom ook benieuwd hoe de TS het gaat aanpakken 🙂
Dacht dat het een verjonging mof heette wat ik had gebruikt..Bij Wildkamp kun je druk pvc kopen wat je in de normale bouwmarkt meestal niet ziet, daarmee moet vast iets te knutselen zijn. Vraag me alleen af hoe je die stroom kabel er waterdicht uit krijgt?
Een heel tof project. Ik ben erg benieuwd. Foto's van wat stappen tussendoor zouden erg gewaardeerd worden!"...
ik heb zoiets besteld, ga het morgen afhalen en ergens in het weekend in elkaar zetten. dan komen er foto's."
wat voor verwarmingsstaaf gebruik jij dan?Dacht dat het een verjonging mof heette wat ik had gebruikt..
Maar dat was gewoon een rubber ring van 40 naar 25 wat netjes afsloot om de kop van de thermostaat
*snip*
ik heb zoiets besteld, ga het morgen afhalen en ergens in het weekend in elkaar zetten. dan komen er foto's.
50w eheim dacht ikwat voor verwarmingsstaaf gebruik jij dan?
Ben benieuwd!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.