Wat is er nieuw

Factuur Verlichting Oase Highline premium led 65

De_Bouwer

Member
Lid geworden
24 januari 2022
Berichten
17
Leeftijd
40
Beste allemaal.
Heet iemand toevallig een bon liggen van Oase Highline premium led 65.
Mijn bon is helaas vergaan en niet meer te lezen, en ik moet een garantie aanvraag / verlengen van garantie indienen.
De zaak waar ik de verlichting heb gekocht is er helaas niet meer.
De verlichting is van begin Februari 2022, en geeft alleen nog maar rood licht.
Schijnt een softwarefout te zijn oid. maar heb eigenlijk wel de bon nodig voor de garantie/registratie.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

De_Bouwer
 

Bijlagen

  • Afbeelding van WhatsApp op 2023-02-22 om 13.04.06.jpg
    Afbeelding van WhatsApp op 2023-02-22 om 13.04.06.jpg
    258.7 KB · Weergaven: 64
Beste allemaal.
Heet iemand toevallig een bon liggen van Oase Highline premium led 65.
Mijn bon is helaas vergaan en niet meer te lezen, en ik moet een garantie aanvraag / verlengen van garantie indienen.
De zaak waar ik de verlichting heb gekocht is er helaas niet meer.
De verlichting is van begin Februari 2022, en geeft alleen nog maar rood licht.
Schijnt een softwarefout te zijn oid. maar heb eigenlijk wel de bon nodig voor de garantie/registratie.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

De_Bouwer
Helaar kan ik je niet verder helpen maar kan je dit niet gewoon eens voorleggen aan Oase met uitleg van je situatie waarbij een contakt met de oorspronkelijke verkoper niet meer mogelijk is? Misschien is dit een bedrijf die wél eens wat service willen bieden?
 
  • Leuk
Waarderingen: TLS
Lijkt me een goed plan van Ben en wellicht kun je nog een bewijs meesturen als ze dat willen als je per pin hebt betaald. Nu zal daar niet op te zien zijn wat je hebt gekocht maar het kan helpen.
 
Ik ben al een tijd aan het heen en weer mailen met Oasen, Maar er is een factuur nodig voor de garantie.
Ik heb helaas contant betaald, als er een oplossing was zoals hier boven besproken was had ik dat uiteraard gedaan.
 
Jeetje wat een gedoe zeg en ik vindt het zielig dat een grote leverancier zo moeilijk doet.
 
Ja, vandaar dat ik vroeg of iemand toevallig een bon heeft van deze verlichting ( omstreeks begin februari 2022)
Dan kan ik iedergeval de lamp registreren bij oase en de garantie verlengen. En hem opsturen.
 
Ja jammer dat je dat nog niet had gedaan. Registreren is dus belangrijk en dat hebben wij laatst ook maar gelijk gedaan bij de JBL1902 waardoor ze gelijk een copie van de bon meegestuurd krijgen.
Maar ja in de praktijk blijft dat er soms weer bij.
 
AquaCafe
Help Users
      triple: Vroege morgen
      Terug
      Bovenaan