Fantastische site met uitgebreide, correcte info 😃


malkofesse

Active member
Lid geworden
17 augustus 2021
Berichten
31
Leeftijd
32
Ik ben al veel (echt véél) sites afgegaan om degelijke info te vinden. Van alle site's is er 1 mijn favoriet en die wil ik graag met jullie delen!

Je vindt zoooveel tegenstrijdigheden online, vaak maar halve info of halfkloppende info..
Van deze pagina ben ik écht eens een keer tot de vele antwoorden gekomen die ik zocht. Waterwaarden, hoe het werkt, mogelijke oplossingen vóórdat je middeltjes gaan gebruiken, ziekten x oplossingen,...

Hopelijk hebben jullie er ook iets aan! ❤️

Bij de zoekfunctie kun je een trefwoord intypen en kom je uit op alle info die je nodig hebt over dat onderwerp.
Nadeel: het is in het engels.


Ik hoor graag wat jullie er van vinden ^^
 
Ik ben al veel (echt véél) sites afgegaan om degelijke info te vinden. Van alle site's is er 1 mijn favoriet en die wil ik graag met jullie delen!

Je vindt zoooveel tegenstrijdigheden online, vaak maar halve info of halfkloppende info..
Van deze pagina ben ik écht eens een keer tot de vele antwoorden gekomen die ik zocht. Waterwaarden, hoe het werkt, mogelijke oplossingen vóórdat je middeltjes gaan gebruiken, ziekten x oplossingen,...

Hopelijk hebben jullie er ook iets aan! ❤️

Bij de zoekfunctie kun je een trefwoord intypen en kom je uit op alle info die je nodig hebt over dat onderwerp.
Nadeel: het is in het engels.


Ik hoor graag wat jullie er van vinden ^^
Ik heb het zojuist snel doorgekeken, mijn eerste bevindingen tot dusver:
- veel storende reclame.
- info over maar een beperkt aantal (4?) vissen.
- veel beweringen, maar geen bronvermelding.
- het artikel over algen bevat veel goede info, maar ook wat verouderde aannames, zoals dat te veel voedingsstoffen leidt tot algengroei. Dit is weerlegt, en moet genuanceerd worden, het gaat enkel op bij stikstof.
- ik mis in hetzelfde artikel veel afbeeldingen bij de opsomming van algensoorten bijvoorbeeld.

Kortom, een site als velen anderen. Wellicht waardevol als je op zoek bent naar een specifiek iets over een van die beperkte vissoorten, maar anders (nog) niet heel speciaal naar mijn mening.
 

Terug
Bovenaan