meksjoef
Well-known member
Kom ik vandaag op m'n werk, komen ze heel trots zeggen dat ze huisdieren hebben. Zeg ik meteen, toch geen goudvissen h�. Jawel hoor 🙁 , hebben ze in een hoge, smalle vaas (ik schat 80x30) 5 komeetstaarten gedaan.
Meteen verteld dat dat dierenmishandeling is omdat die vissen zeker 20 cm groot worden dus echt wel meer ruimte nodig hebben, wordt er heel lacherig over gedaan zo van, het zijn maar vissen hoor, zo worden ze toch verkocht, zo zitten ze toch altijd, ach en zo oud worden die toch niet........ ;(
Ze vonden het maar overdreven dat ik dat dierenmishandeling vond en dat ik best de dierenbescherming mocht bellen 🙄
Ik heb ze iig maar een gebruiksaanwijzing gegeven voor het houden van goudvissen. En een brochure van de goudvisopvang 🙁 Ben alleen bang dat ze niet zolang zullen leven ;(
Je zou voor minder lid van de partij van de dieren worden. Dat je die vissen aanschaft uit onwetendheid is eigenlijk al niet goed maar als je de rest maar flauwekul vind en overdreven, daar kan ik dus erg pisssssssed van worden 😡
Zo, moest ik even kwijt 😉
moeder meksjoef

Ze vonden het maar overdreven dat ik dat dierenmishandeling vond en dat ik best de dierenbescherming mocht bellen 🙄
Ik heb ze iig maar een gebruiksaanwijzing gegeven voor het houden van goudvissen. En een brochure van de goudvisopvang 🙁 Ben alleen bang dat ze niet zolang zullen leven ;(
Je zou voor minder lid van de partij van de dieren worden. Dat je die vissen aanschaft uit onwetendheid is eigenlijk al niet goed maar als je de rest maar flauwekul vind en overdreven, daar kan ik dus erg pisssssssed van worden 😡
Zo, moest ik even kwijt 😉
moeder meksjoef