Wat is er nieuw

Filter 100L

• Onderwerp starter Onderwerp starter Amber de Beer
  • Startdatum Startdatum
A

Amber de Beer

Guest
Hoii,
Aangezien ik mijn 100L aquarium betta proof wil gaan maken, ben ik opzoek naar een goed binnenfilter. Het filter wat ik nu heb is simpelweg veel te sterk voor een betta man. Alleen heb ik absoluut geen verstand van filters en kom er dus echt niet uit wat het beste is. Ik zoek dus een binnenfilter voor een aquarium van zo'n 100L (80cm) waar een betta geen last van heeft.
groetjes Amber

De Aquael 500 is een prima filter waarbij je de sterkte van de stroming kan aanpassen. Ook is deze filter veilig voor garnalen en kleine visjes.

Welk filter heb je nu dan? misschien is daar wel wat mee te doen zodat het geschikter is.

De aquael turbo 500 bedoel je? Is die goed genoeg te regelen dat er bijna geen stroming is?

Ik heb geen idee wat voor filter het is, maar ik weet wel dat het eigenlijk te sterk is voor een 100L bak en bovendien valt hij steeds af en hangt dan op de grond, heb je er ook niet veel aan. Ik zou eventueel morgen een foto kunnen maken. Rouwtetra's hadden er al best veel last van

Sie Aquael kun je misschien regelen want anders geeft die erg veel stroming.
Ik moet zeggen dat de witte Betta man hier juist expres steeds tegen de stroming ingaat en er een spel van maakt.

Amber de Beer zei:
De aquael turbo 500 bedoel je? Is die goed genoeg te regelen dat er bijna geen stroming is?
Ja en ja.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan