Wat is er nieuw

Filter buiten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jordy&Aurelia
  • Startdatum Startdatum
J

Jordy&Aurelia

Guest
Hallo allemaal
Ben al tijdje aan het nadenken over een klein buitenfilter
Het gaat maar om een klein aqauriumpje pas begonnen enz
25l inhoud nu zoek ik een uitwendige filter omdat die ik erin heb aardig mijn aanzicht van het bakje belemmert het staat niet erg netjes dus vandaar deze vragen p.s laat het niet al te duur zijn

1 klein buitenfilter voor een 25l bakje bestaat dit en heb je eventuele types dat ik het kan opzoeken
2 voor en nadelen ervan

Ik hoop dat jullie me een leuke filter weet aan te wijzen want ik kan er geen vinden voor 25l

De kleinste die ik kan vinden is: Eden 501 Extern Filter ik heb er geen ervaring mee. Misschien dat grotere filters eventueel ook werken wanneer je ze kan smoren op een of andere manier, maar dat heb ik zelf nooit gedaan.

tomansky zei:
De kleinste die ik kan vinden is: Eden 501 Extern Filter ik heb er geen ervaring mee. Misschien dat grotere filters eventueel ook werken wanneer je ze kan smoren op een of andere manier, maar dat heb ik zelf nooit gedaan.

https://youtu.be/uCGb38api_8

De Eden.

Heb zelf een Eheim classic 150 op me 30Liter bakje hangen. Doet het perfect, als er eventueel teveel stroming in je bak staat kan je er een kraan tussen zetten en de filter knijpen 🙂

KevinK zei:
Heb zelf een Eheim classic 150 op me 30Liter bakje hangen. Doet het perfect, als er eventueel teveel stroming in je bak staat kan je er een kraan tussen zetten en de filter knijpen 🙂

Knijp dan wel bede kranen want anders kan je lekkage krijgen bij de kraan.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan