S
Stefanfr
Guest
Goede avond allemaal,
Voor mijn aquarium heb ik nu een JBL Greenline e901 (900 l/h) alleen twijfel behoorlijk of dit wel voldoende is en wat ik het beste kan doen wanneer dit niet voldoende is.
Mijn aquarium is 120*50*60 ofwel 360 liter waarvoor ~300 aan water.
De filter staat aangegeven als filter voor 90-300 liter. Dus het zou moeten kunnen toch?
Nu had ik al een aantal oplossingen:
Nogmaals een e901 aanschaffen en met een Y-Stuk verbinden met de andere in/uitgang en zo dus 1800 l/h te krijgen.
Of deze verkopen en een E1501 halen die 200-600 liter aan zou moeten kunnen op 1500 l/h
Kortom is het nodig om een andere filter aan te schaffen en dan welke of kan ik dit gewoon gebruiken?
Er komen veel planten in en een goede bevolking aan vissen:
- 6 x Aplocheilus Lineatus (1 man / 5 vrouw)
- 25x rasbora espei of 2 kleinere schooltjes
- 2 x trichogaster trichopterus (koppel)
- 3-6 x Botia lohachata
- 1 x Epalzeorhynchos Bicolor
Voor mijn aquarium heb ik nu een JBL Greenline e901 (900 l/h) alleen twijfel behoorlijk of dit wel voldoende is en wat ik het beste kan doen wanneer dit niet voldoende is.
Mijn aquarium is 120*50*60 ofwel 360 liter waarvoor ~300 aan water.
De filter staat aangegeven als filter voor 90-300 liter. Dus het zou moeten kunnen toch?
Nu had ik al een aantal oplossingen:
Nogmaals een e901 aanschaffen en met een Y-Stuk verbinden met de andere in/uitgang en zo dus 1800 l/h te krijgen.
Of deze verkopen en een E1501 halen die 200-600 liter aan zou moeten kunnen op 1500 l/h
Kortom is het nodig om een andere filter aan te schaffen en dan welke of kan ik dit gewoon gebruiken?
Er komen veel planten in en een goede bevolking aan vissen:
- 6 x Aplocheilus Lineatus (1 man / 5 vrouw)
- 25x rasbora espei of 2 kleinere schooltjes
- 2 x trichogaster trichopterus (koppel)
- 3-6 x Botia lohachata
- 1 x Epalzeorhynchos Bicolor