Wat is er nieuw

Filter maakt geluid van stromend water

• Onderwerp starter Onderwerp starter Witte08
  • Startdatum Startdatum
W

Witte08

Guest
Ik heb 2 JBL CristalProfi e1501 greenline buitenfilters.
Ik heb deze al verschillende keren gekuist ed, telkens zonder problemen.
Nu heb ik iets eigenaardig. Mijnfilter maakt nu het geluid alsof er water stroomt in de filter zelf. Niet het typische gorgelende geluid als de laatste lucht eruit ontsnapt na het terug in dienst stellen, maar echt geluid van stromend water (zoals een kabbelend riviertje).
Ik heb al vazallen geprobeerd, alles gecheckt op lekken enzo, de filter volledig terug uit elkaar en in elkaar gezet. Niets helpt, behalve als ik hem een beetje naar 1 zijde kantel stopt het, maar zodra ik hem terug recht zet begint het opnieuw. Het lijkt wel,alsof de filter zich niet volledig vult. En toch komen er geen luchtbelletjes meer uit men sproeimond.

Iemand ervaring met dit probleem?

ik verwacht dat er lucht in zit heb ik ook gehad in me jbl cristal profi als je deze een paar keer op en neer wiebelt zal het eruit gaan. het kan zijn dat je dit een aantal keer moet herhalen

Kijk je in-uitstroomslang een na, instroom of er niets in zit.

Als hij zuigt en er komt te weinig,pompt hij hem leger.

Probeer eens de stekker in het stopcontact om te draaien.
Vorige week ergens gelezen dat als hij de stekker van zijn pomp omdraaide de impellor ook verandere van richting.
Ik zeg niet dat het dit is maar het is wel heel gemakkelijk om het eens uit te proberen

Jb Malawi

Ik denk dat de aan en afvoer omgedraaid zitten.

Jb Malawi zei:
Vorige week ergens gelezen dat als hij de stekker van zijn pomp omdraaide de impellor ook verandere van richting.
Ik zeg niet dat het dit is maar het is wel heel gemakkelijk om het eens uit te proberen

Jb Malawi

Nou,dat zal toch wel Niet.he.

Elke keer als de stekker er in doet,draait hij om.

Zit iets in de wikkeling die hem 1 kant op stuurt.
Kan dus nooit andersom.

Bertus zei:
Jb Malawi zei:

Jb Malawi

Nou,dat zal toch wel Niet.he.

Elke keer als de stekker er in doet,draait hij om.

Zit iets in de wikkeling die hem 1 kant op stuurt.
Kan dus nooit andersom.
Als er nu gelijkstroom uit het stopcontact kwam.. maar nee dit maakt niets uit voor de draairichting!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan