Wat is er nieuw

Filter superfish veranderen

Killerfish

Well-known member
Lid geworden
13 maart 2011
Leeftijd
30
Ik heb momenteel een superfish draaien met een aantal cr en golden bee garnalen. De bak draait met een verwarming en sponsfilter. Nu heb ik als cadeautje een aantal borarasjes gekregen, maar kan ik het bakje schoonhouden met het sponsfilter of ben ik hiervoor een mechanisch filtertje nodig? Het gaat hierbij om een bak van zo'n 25 a 30 liter waarbij ik 1x in de 1 a 2 weken wat water ververs.

ik heb t zelfde in mijn garnalenbak, eerst alleen sponsfilters, nu ben ik op zoek naar visjes en heb ik een aqua50 er bij (met watten siporaxmini en spons) let op er moet wel een kousje om de filter anders wordt je filter een garnalen blender.
mvg

je kan ook bv: een hob filter kopen (hang on back filter) bv de eheim 100 en dan kan je gewoon de spons van je sponsfilter over de ingang doen en zo kunnen de garnaaltjes er ook niet in he?

Ik probeer het dan in eerste instantie wel even met mijn sponsfilter. Blijf het water wel meten, mocht dit het toch niet helemaal worden kan ik er altijd nog een pompje bijin hangen

Wat is de capaciteit van het luchtpompje?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan