Wat is er nieuw

Filter verwijdern uit draaiend aquarium.

Bobsky

Member
Lid geworden
2 november 2024
Leeftijd
68
Goedendag.
Ik wil mijn intern filter vervangen voor een sponsfilter. Maar dan moet het interne filter er wel uit, deze zit gekit en zal niet te moeilijk te verwijderen zijn. Maar ik kan het aquarium niet leeghalen en dus is mijn vraag kan ik dit ook doen als het aquarium in gebruik is. Niet dat straks alles dood in de bak ligt. Ik laat sponsfilter uiteraard eerst meedraaien met interne.
Alvast bedankt.

Met een lang scherp mes vaak zit het vast met van die dotjes lijm, als je dat met zo'n hobbymes lossnijdt tussen het glas en filter is het er zo uit.
stanley-afbreekmes-18mm.jpg

Lex. Bedankt voor je reactie los krijgen wordt het probleem niet, zit met twee strepen kit vast. Maar kan ik dit ook doen als het aquarium in gebruik is. En dat niet straks de garnalen en vissen dood zijn.

Dat lijkt me geen probleem hoor als de nieuwe filter is ingedraaid.

Lex. Bedankt voor je reactie los krijgen wordt het probleem niet, zit met twee strepen kit vast. Maar kan ik dit ook doen als het aquarium in gebruik is. En dat niet straks de garnalen en vissen dood zijn.
Begreep je vraag verkeerd, maar als je het sponsfilter al laat meedraaien lijkt het me geen probleem..

Bedankt voor de antwoorden.
Filter aanschaffen en maandje mee laten draaien, en dan verwijder ik de interne.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan