A
annelies62
Guest
Ik heb een Tetra in 600 filter in mijn bak.
Kunnen daar jonge garnalen in komen of alleen de hele kleintjes?
Kunnen daar jonge garnalen in komen of alleen de hele kleintjes?
jeroenw zei:Ik heb garnalen in een gezelschapsbak met een externe filter. Als ik die schoonmaak vind ik altijd een groep garnalen die zeer ge�rriteerd zijn dat ze uit het "all you can eat" buffet gekieperd worden. Voor een niet al te grote garnalen bak is een dubbele spons inderdaad een mooie oplossing.
Waarheid als een koe!jeroenw zei:Ik heb garnalen in een gezelschapsbak met een externe filter. Als ik die schoonmaak vind ik altijd een groep garnalen die zeer ge�rriteerd zijn dat ze uit het "all you can eat" buffet gekieperd worden. Voor een niet al te grote garnalen bak is een dubbele spons inderdaad een mooie oplossing.
Mascha&Ivo zei:Wat wel meespeelt: om welke garnalen gaat het? Die paar vuurtjes of gerelateerden in je filter is geen drama. Heb je garnalen van 5 euro per stuk dan wil je die ook graag zien en in de bak hebben zodat ze zich kunnen voortplanten.
~ Ivo
Die zouden toch snel genoeg moeten kweken om die paar stuks niet te missen.annelies62 zei:Het zijn Blue Fairy garnalen, maar wil ze alsnog wel graag zien.
Kleine gleufjes zijn al genoeg voor babygarnaaltjes.annelies62 zei:Het zijn kleine gleufjes en erachter zit spons, dus echt makkelijk niet denk ik.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.