Suzanne93
Well-known member
- Lid geworden
- 30 juli 2014
Ik wil voor een garnalenaquarium een filter aanschaffen. Ik zou graag willen weten wat het beste is. Ik heb al rondgekeken en een sponsfilter lijkt wel goed te zijn, maar het aquarium komt naast mijn bed te staan en ik wil 's nachts niet wakker liggen van het lawaai van de luchtpomp en/of de bubbels.
Ik heb al bij de LFS ge�nformeerd en zij verkopen ook stille luchtpompen en sponsfilters, maar daar hangt een prijskaartje aan, natuurlijk.
Ik zoek eigenlijk een goedkopere oplossing. Het liefst een binnenfilter dat geen kleine garnalen opzuigt. Wat is een goede oplossing?
En voor degene die ook garnalen houden. Wat voor filter hebben jullie in het aquarium?
Ik heb al bij de LFS ge�nformeerd en zij verkopen ook stille luchtpompen en sponsfilters, maar daar hangt een prijskaartje aan, natuurlijk.
Ik zoek eigenlijk een goedkopere oplossing. Het liefst een binnenfilter dat geen kleine garnalen opzuigt. Wat is een goede oplossing?
En voor degene die ook garnalen houden. Wat voor filter hebben jullie in het aquarium?