Wat is er nieuw

Filter vraag

• Onderwerp starter Onderwerp starter wieringer
  • Startdatum Startdatum
W

wieringer

Guest
Hey hallo mensen ik heb even een vraag ik heb nog steeds me aqua pro's 1en op me vision 260 en heb nu een Jebao filter op het oog maar hebben jullie hier ervaringen mee?

Laatst was er een topic van een Jebao filter en ken het filter enkel van dat maar zou zelf wat meer betalen en een bekender merk nemen.

Ik ken deze ook niet maar gebruik zelf de Eheim hier. Misschien iets duurder maar dan weet je wat je hebt en dat is ook niet onbelangrijk denk ik.
Maar goed het is jou beslissing en ik kan niet in je portemonnee kijken natuurlijk 😉.

Ok� en wat voor filter zou kunnen nemen voor laat zeggen 100 euro? Het blijft een gezelschap bak ben van de chicliden afgestapt voorlopig.

Nieuw jbl e901, of o marktplaats een goede 2e hands zien te vinden.

Of de Eheim 2215/2217.
Ik heb ze zelf op MP gekocht en die zijn prima.

Ik zou de 2217 wel willen maar die staan niet op marktplaats jammer genoeg. En de 2215 niet te licht?

Ja heb net contact gehad met die 2217 maar daar mist heel wat van dus die word het niet. Die voor 40 zal ik ook even contacten thnks!

wieringer zei:
Ja heb net contact gehad met die 2217 maar daar mist heel wat van dus die word het niet. Die voor 40 zal ik ook even contacten thnks!

Ja,hebben geen kranen,die anderen zit het er gelijk op.

Ja de kranen ook maar ook binnenwerk en hij staat al 6 jaar stil op zolder wel met water erin zei hij.

Tja, beter toch dan niet doen.

Ben nu bezig met een jbl 901 en een tetratec ex 1200

Tja, ben ik geen Fan van.
WEl van Eheim, heb ik zoveel onderdelen van, kan ik 10 jaar vooruit.

De Jbl filters werken ook prima. Heb zelf een e901 draaiend gehad (nu reserve pomp) en nu een e1501 op mijn 200ltr bak. Beiden filters zijn zeer gebruiksvriendelijke. Makkelijk in onderhoud en zeer stil. Eheim zweren ook een hoop mensen bij. Een Jbl e901 filter van Jbl kost tussen de 80 en 90eur. Zooplus heeft ze regelmatig in de actie. Een e1501 is vaak in de actie voor ca 130eur excl kortingscodes.

Ik heb toch een eheim het is een 2317 geworden via marktplaats voor weinig.
Ik ga later nog wel eens kijken naar een nieuwe 2217 het nieuwere type van de 2317.

Iemand nog ervaring met de 2317?

Ik gebruik de 2211,2213 en de 2215 en allemaal bevallen ze prima hoor.
Tetratec vond ik persoonlijk iets minder.

Maar in dit filter zit een verwarmings element wat zijn daar de ervaringen mee?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan