Wat is er nieuw

filtermateriaal voor fluval 306

• Onderwerp starter Onderwerp starter john1968
  • Startdatum Startdatum
J

john1968

Guest
weet iemand welke winkels dit in de winkel hebben liggen aangezien ik dit ook al besteld heb en dat duurt nu al 2 weken dus hopelijk weet iemand waar je het filtermateriaal voor de fluval 306 kan kopen 2de paasdag

Filterschuim.eu en dan zelf op maat knippen

Tuincentrum, 2e dag. Siporax, ook, he.

heb al veel tuincentra's en aquarium winkels gebeld maar velen hebben geen fluval in hun assortiment zitten

Waarom fluval. Andere merken zijn ook goed hoor.
Siporax, filterschuim en witte laag.

Klantbeoordelingen

Recent bekeken Wissen

Fluval 306 Buitenfilter
€119,00
Voordelen van AquastoreXL De totaal leverancier van Vijver & Aquarium
  • Voor 16:00 besteld, morgen in huis*
  • GRATIS verzending vanaf € 50,-
  • Afhalen in winkel mogelijk
  • Uitstekende Klantenservice
Home / 306 Buitenfilter

Fluval 306 Buitenfilter
Fluval 306 Buitenfilter

Leveringsindicatie*:
5 werkdagen
Spaarpunten:

595

Reviews:

| Uw review toevoegen

€119,00
Incl. btw
In winkelwagen

Fluval 306 Buitenfilter
Fluval 306 Buitenfilter biedt vele praktische voordelen - inclusief betere filtratie, minder onderhoudsfrequentie, snellere set-up en stillere werking - allemaal ontworpen om het vissen aangenamer te maken. Voortbouwend op het succes van de Fluval 05-serie filters, biedt dit filter verbeterde functionaliteit en filtratieprestaties die de schoonste, gezondste aquaria ooit creëren.

Producteigenschappen

- Verbeterde hydraulische motorprestaties die de onderhoudsfrequentie verminderen, de stroomsnelheden en de hoofddruk verhogen
- Verhoogde waterfiltratie voor schoner, gezonder water
- Betere biologische filtratie, met toevoeging van Bio-Foam-media
- Geluiddempend waaierontwerp voor 8 tot 15% stillere werking
- Vernieuwde waaierbedekking die minder snel breekt
- Re-engineered efficiënt primersysteem voor eenvoudiger starten
- Sterkere hefbevestigingsklemmen voor een veiligere sluiting
- Slangmoeren verbeteren de veiligheid

Het filter helpt het aquariumbehoud zo gemakkelijk en zorgeloos mogelijk te maken door een opmerkelijke reeks extra functies te bieden, waaronder gepatenteerde Aqua-Stop-kleppen voor eenvoudige slangafkoppelingen, liftklemmen met één beweging voor eenvoudige reiniging en onderhoud en meerdere verwijderbare filtermanden die al zijn verpakt met de nodige media voor mechanische, chemische en biologische filtratie.

Bovendien heeft het filter een uniek vierkant gevormd busontwerp dat 35-50% meer water bevat dan ronde canisterfilters van vergelijkbare grootte, waardoor een betere waterstroom door een complex reinigingspad mogelijk is, waardoor contact met de filtratiemedia wordt gemaximaliseerd. Geschikt voor zoet- of zoutwateraquaria tot 300 L (70 US Gal).

In levering begrepen
- 4 schuimkussens
- 2 x 70 g koolstof
- 2 x polijstpads
- 2 x 120 g BIOMAX
- 2 x Bio-schuim
- AquaStop-klepsamenstel
- Geribbeld spuiten
- 2 velglinten
- Inlaatbuis
- Inlaat zeef
- Uitlaatmondstuk
- 2 rubberen connectoren
- Handleiding
- Snelstarthandleiding

Fluval 306 Buitenfilter

Laatst bewerkt door een moderator:
een fluval 306 heb ik maar er zit geen filtermateriaal in en heb dat besteld bij aquastore maar duurt nu langer dan 2 weken bijna en wil graag dit weekend het filter opstarten dus was mijn vraag welke winkels fluval filtermateriaal zoals de bio foam op voorraad hebben liggen in de winkel

2254645-center-1.jpg

A226_packaging-1-380x380.jpg

Ik zou indd gewoon siporax kopen en wat Bertus zegt en wat tuinkabouter zegt. Ben je ook uiteindelijk goedkoper uit.

In nederland zullen dat er niet veel zijn, maar je kan het zo goed als zeker bij amazon.de kopen of je moet ergens mazzel hebben. Je zou ook het filmpje van PondGuru over de indeling van deze serie kunnen kijken, prima met alternatieve materialen in te richten en je hebt mijns inziens absoluut geen origineel Fluval spul nodig.

dank jullie wel voor de reacties heb de videos van pondguru gekeken en bij de praxis geluidsisolatie maten met piramide vorm en bij een koi winkel schuimmat blauw gehaald en het filter werkt perfect

dat heeft onze aquariumwinkel die witte laag in matten die kan ik dinsdag ophalen maar dit is maar een bij filter want heb al 2 filters draaien op mijn aquarium maar hier wil ik purigen en zo indoen maar ik wilde hem laten draaien dit weekend

3 filters in je aquarium. Welk formaat is je aquarium?

dank jullie wel voor de reacties heb de videos van pondguru gekeken en bij de praxis geluidsisolatie maten met piramide vorm en bij een koi winkel schuimmat blauw gehaald en het filter werkt perfect

Kijk maar uit met die geluidsisolatie matten. Kunnen brandvertragers inzitten. Is niet gezond voor vissen.

Ja, Maar daar zijn ze goed in. Dhl.

mijn aquarium is 2m30 lang het is een 876 liter bak staat 1 fluval fx6 en 1 eiheim 2280 en 1 fluval 306 nu op
IMG_20190421_201820_resized_20190421_081859920.jpg

Mooie kast, en mooie bak, John.
Zou een zelfbouw kunnen zijn.

het stalen frame en de aquarium heb ik gekocht en daarom heen heb ik zelf een hele kast gebouwd met verlichtingskap
IMG_20180920_212810_resized_20190421_105346312.jpg
IMG_20180930_172234_resized_20190421_105348218.jpg

Mooi gedaan,neem aan dat je het hout nog gaat lakken of niet?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan