Wat is er nieuw

Filtermatten?

Retgals

Well-known member
Lid geworden
30 maart 2014
Voor mijn nieuwe binnenfilter zoek ik matten van 75 cm hoog, 5 cm dik en 25 cm breed en dan 6 matten waarvan telkens twee van grof, midden naar fijn. Waar bestellen jullie je filtermatten? Ik kwam Filtermatten.nl tegen, iemand daar ervaring mee?

Ik heb mijn matten op filterschuim.eu besteld. Erg tevreden.

Dank voor de reacties. Filterschuim.eu heeft voor mij helaas niet de gunstige maten.

hmm

hmm kwestie van op maat snijden lijkt me 😉
Haha, dat snap ik maar dan heb je dus veel snijverlies.
- Bij filterschuim.eu kost 100x50x5 dus 22,15.
- Bij filtermatten.nl kost 75x50x5 dus 15,45

De vraag is alleen of filtermatten.nl een betrouwbaar adresje is of dat er nog andere betere adresjes zijn. Helaas is filterschuim.eu dat dus niet.

De vraag is alleen of filtermatten.nl een betrouwbaar adresje is of dat er nog andere betere adresjes zijn. Helaas is filterschuim.eu dat dus niet.
Das wel een hele rare conclusie die je daar trekt
Waar lijd je dat dan van af dat filterschuim.eu niet betrouwbaar zou zijn.:S
Alleen omdat ze jouw maat niet hebben en misschien iets duurder zijn :juggle: als anderen.

Das wel een hele rare conclusie die je daar trekt
Waar lijd je dat dan van af dat filterschuim.eu niet betrouwbaar zou zijn.:S
Alleen omdat ze jouw maat niet hebben en misschien iets duurder zijn :juggle: als anderen.
Is een cryptische maar denk dat er bedoeld word dat filterschuim.eu geen betere leverancier is dan filtermatten.nl
Niet dat 1 van beide onbetrouwbaar zou zijn

Is een cryptische maar denk dat er bedoeld word dat filterschuim.eu geen betere leverancier is dan filtermatten.nl
Dat zal misschien maar vrees dat het anders gelezen wordt door menig één.

Klopt, het slaat op de betrouwbaarheid van filtermatten.nl, die is nog onzeker.

Inmiddels besteld bij filtermatten.nl, geen aanrader. Na een week kreeg ik bericht dat de matten die ik heb besteld niet op voorraad waren en ook niet meer te krijgen zijn. Bestelling is geannuleerd en ik heb inmiddels wel mijn geld terug.

Toch maar filterschuim.eu dus?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan