Filterzand hornbach


Wolf1976

Well-known member
Lid geworden
10 april 2021
Berichten
78
Leeftijd
48
Beste leden,

Heb al aantal keren filterzand voorbij zien komen als bodem (voor discus)

Twijfel nu alleen of onderstaande de juiste versie is?

Ook nog even bepalen hoeveel ik nodig zou hebben voor de juwel rio 450



Screenshot_20210423-172137_Chrome.jpg
[/S
 
De meesten halen hun zand bij... wat was het, Wildkamp? Maar dit zou wel eens op hetzelfde neer kunnen komen. Why not try it.
 
Inderdaad bij Wildkamp. Hornbach verkoopt ook gekleurd Aquasand maar dat is een tikje duurder.
Bedankt voor de info enkel vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met het filterzand van hornbach, ik zie ook de Aquasand enkel is dat anders als de 25kg filterzand
 
Bedankt voor de info enkel vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met het filterzand van hornbach, ik zie ook de Aquasand enkel is dat anders als de 25kg filterzand
Ik gebruik dit zand voor m'n corydoras-bakken. Voor een Rio 450 zal je een kleine 40 kg zand nodig hebben.
 
ik heb het liggen en werkt bij mij perfect. Volgens mij heb ik op een bodem van 150x50x50 2 x 25 kilo gebruikt achterin circa 10 cm dik voorin 3 a 4 cm

 
Ik gebruik dit zand voor m'n corydoras-bakken. Voor een Rio 450 zal je een kleine 40 kg zand nodig hebben.
Bedankt voor de info, gaat het hier om het filterzand wat ik op de foto laat zien of het aquazand
 

Terug
Bovenaan