firmware tc 420 led controller


O

onkelou

Guest
hoi
ik heb mijn controller gereset met de menu knop ingehouden en toen aan pc gekoppeld
nu doet die helemaal niks meer
is er iemand die soms de firmware heeft van deze controller en mij deze kan bezorgen
alvast bedankt
 
Hallo

Deze site had ik ook gevonden maar helaas de link voor de download werkt niet bij mij

misschien heeft iemand de firmware ergens of een andere link voor deze te dowloaden

Alvast bedankt

Gr louis
 
Hoi bedoel je pled ? wat op de cd staat ?
 
De firmware die je via bovenstaande link kon downloaden werkt niet, het heeft de mijne ieder geval niet tot leven gebracht.
Ben dus ook op zoek naar een firmware update tot op heden nog niets kunnen vinden.
 
mijn vraag was of je de software van de cd nodig hebt
 
mijn vraag was of je de software van de cd nodig hebt

Nee ik bedoel de firmware van de controller zelf

Heb deze gewist met aan de pc te hangen


Heb dit gedaan zoals op deze site beschreven staat en toen viel de controller uit deed niks meer

Heb deze site gemaild en willen me de firmware sturen middels betaling maar vertrouw de zaak niet meer

Dus ben op zoek naar het bestand USB_TimeController.bin

Gr louis

when you have problem with the time controller TC420 ,can't solved ,

you can try to flash the firmware of it ,may solve the malfunction of system ,thanks .

please download the ROM (firmware) of the TC420 here :http://www.worlduniqueen.com/UploadFile/Soft/USB_TimeController.rar

then unzip the file ,you can get the file :USB_TimeController.bin ,don't change its name .

press the “menu” key on the controller ,without DC power ,and then contact to the computer with the usb cable .

the removable disk will appear ,then copy the USB_TimeController.bin to the removable disk ,then eject the disk ,repower the controller ,it should be reset ,thanks .
 
mijn vraag was of je de software van de cd nodig hebt
als je die firmware nog hebt wil je mij deze dan eens sturen
kan ik eens op mijn controller proberen
 
hoi allemaal bedankt alvast voor jullie hulp
maar kom helaas niet verder om de controller aan de praat te krijgen
de makkelijkste oplossing zal zijn een nieuwe te bestellen
 
Dat is een ST421, geen TC421.
Nieuwe naam, vind de oude toch beter uitzien.
 
Tsja, ik weet niet of de TS uiterlijk of functie belangrijker vindt...
TS gaf aan een misschien een nieuwe controller te kopen, en deze is nu meer dan de helft goedkoper dan normaal. Daarnaast is mijn ervaring met deze webshop dat ze zeer snel leveren.

Groeten Leopard
 
hoi allemaal bedankt alvast voor jullie hulp
maar kom helaas niet verder om de controller aan de praat te krijgen
de makkelijkste oplossing zal zijn een nieuwe te bestellen
Ik heb de nuveton debug adapter binnen gekregen en daarmee mijn TC420 weer werkend gekregen, weet niet of je dichtbij woont maar je bent welkom om langs te komen om hem via die weg te repareren.
 
wie kan mij helpen
ik heb via wish de tc420 gekocht heb hem nog niet binnen maar wil graag voorberijd zijn
ik lees hier dat je de firmware kan update hoe en met welke bin file of kan het via de usb kabel
of moet ik echt zo een nuveton debug adapter zien te vinden of weet iemand waar ik hem kan vinden zo dat ik hem eventueel kan update?
ik weet zijn een hoop vragen in een maar mocht hij het niet doen zou ik hem dus moeten upgraden en probeer dat nu voor te zijn ;)
gr
Patrick
 
Ik zou even wachten totdat e.e.a. binnen is. Wie weet staat er een laatste versie op. Voor er problemen zijn ze oplossen valt echt niet mee.
 
Hoi, heeft iemand een link voor de firmware, ik zoek me suf, maar kan niets vinden, mvg
 

Terug
Bovenaan